Gå til innhold
Hundesonen.no

Id tags - nødvendig eller bortkastet?


MonicaT
 Share

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • Svar 127
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

For meg, nødvendig. Sjansen er minimal for at hun skal sette seg fast, og for meg veier fordelene med merket hund opp for den lille risikoen. Jeg ønsker å bli nådd så fort som mulig om hun skal kom

Jeg har alltid på merke, har på hver eneste sele og halsbånd. Jeg har aldri hørt om noen som har satt seg fast, og jeg antar at det hører til sjeldenhetene. Han har ikke på seg halsbånd inne, Og ikke

Signerer 100% Jeg er ikke enig med deg i det hele tatt, jeg. Jeg bor i et "setter-strøk", og jeg møter løse hunder veldig ofte på tur. De fleste har på seg halsbånd uten noen form for informasj

Her i Danmark er man pålagt å ha tag med hundens nvn/adresse og telefonnummer til eier.

Min angst er større at min hund skulle forsvinne enn at hun skal henge seg fast, men det jo kanskje litt raseavhengig og avhengig av hvor en går tur også da, men under mine forhold ville jeg ikke være foruten tag selv om hun aldri har stukket av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha skrevet så mye om at Casper aldri har hengt seg fast her inne måtte det jo skje.

Mamma påstår at hadde hun ikke kommet da hun kom hadde han blitt kvelt. Og jeg tror faktisk ikke det er helt usansynlig at hun har rett heller (selv om hun liker å overdrive.) Han hadde på seg et halvstrup, og hadde fått tredd seg på en ganske tykk gren, og snurret en gang rundt, slik at halsbåndet ble som et åttetall, altså trangt! Han sier jo ikke fra heller, så mamma gikk for å se etter ham i hagen, og der sto han bare da, helt stille... ekkelt!

Jeg står fortsatt helt på mitt at alle hunder bør være merket til enhver tid omtrent, men det er definitivt viktig med riktig halsbånd og...! Jeg skal kjøpe et safehalsbånd iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...