Gå til innhold
Hundesonen.no

Amstaff i Sogn og Fjordane


FlippogRime
 Share

Recommended Posts

Vist du har en side hvor det står noe informasjon om dette reklameoppdraget kan jeg dele den på facebook. Kjenner en del folk som bor i Nordfjordeid/Sogndal/Måløy/Bremanger, kan hende noen av dem kjenner noen med Amstaff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist du har en side hvor det står noe informasjon om dette reklameoppdraget kan jeg dele den på facebook. Kjenner en del folk som bor i Nordfjordeid/Sogndal/Måløy/Bremanger, kan hende noen av dem kjenner noen med Amstaff.

Dette innlegget hadde jeg ikke sett! Jeg fikk informasjonen på mail til hundeklubben i Sogndal, men jeg kan eventuelt høre med han om jeg kan dele det som står der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette innlegget hadde jeg ikke sett! Jeg fikk informasjonen på mail til hundeklubben i Sogndal, men jeg kan eventuelt høre med han om jeg kan dele det som står der?

Det kan du om du vil :) Er som sakt behjelpelig med å dele kontaktinformasjon + litt om selve oppdraget på facebook. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hva Sebastian skrev til meg på mail:

"Hei!

Mitt navn er Sebastian Ludvigsen og jeg er reklamefotograf i Oslo. For tiden holder jeg på med et privat fotoprosjekt hvor jeg forsøker å fotografere så mange som mulig av de gjenværende Amerikanske Staffordshire Terrierene i Norge. Som dere naturligvis vet, har jeg forholdsvis liten tid på meg da disse hundene nå er minimum åtte år gamle. Jeg har ingen politisk agenda med dette prosjektet, men min motivasjon bak dette er at samlingen kan bli stor nok og bildene bra nok til at noen kan dele min interesse i dokumentasjonen av denne epoken i norsk hundehistorie.

Grunnen til at jeg kontakter Dere er for å høre om dere har kjennskap eller kontaktinformasjon til, eventuelt kan videreformidle min informasjon til eventuelle Amstaff eiere i Sogndal og omegn, da jeg skal på en ti dagers tur til Sogn og Fjordane i begynnelsen av juli og veldig gjerne vil fotografere hunder når jeg først er der.

Beste hilsen

Sebastian Ludvigsen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, om det er prosjektet til Ludvigsen så er det ikke en reklamejobb i og for seg, men hans personlige kunstprosjekt. Jeg har hørt om dette tidligere av en som selv er i kontakt med Ludvigsen. Han er ikke ute etter amstaffer i Sogn og Fjordane spesifikt, men amstaffer generelt slik at han kan ta kontakt og fotografere de når han alikevel er ute på reise i annet ærend. Det er et kjempespennende prosjekt og han tar flotte bilder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at jeg skrev reklamejobb i førsteinnlegget, jeg mente henvendelse fra en reklamefotograf (siden det var det han presenterte seg som). My bad :)

Synes det virker som et spennende prosjekt jeg! Han er forresten i Sogn og Fjordane fra 30 juni til 7 juli :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...