Bananen Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Skrevet 8. Juni 2012 Inspirert av den andre tråden over hva hunden din kan holde - kanskje de kan ha no' oppå seg også? Amigo må frem igjen, var flink til det meste sånn, han! I balance football. And a giant tennisball. Viktig med en stor frisbeesolhatt. Skål og pølse. Skinke, pølse og en snutetomat. Også pølsebilde, da. Både i munn og PÅ hodet. There's a kitten on my head! 26 Siter
HeraHiromi Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Skrevet 8. Juni 2012 Hahahaha! Så herlig Du har inspirert meg ivertfall... nå har vi litt å trene på gitt 1 Siter
L.M. Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Skrevet 8. Juni 2012 Ææ, så søtt! Hehe sykt kult, enig med HeraHiromi, dette var inspirerende Siter
Djervekvinnen Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Skrevet 8. Juni 2012 Hahaha flirer godt av det pølse,skinke, tomat bildet! Dritbra! Flinke Amigo. 1 Siter
PsychoLynx Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Skrevet 8. Juni 2012 Ler meg skakk av skinke, pølse, tomat bildet!!! Siter
Artemis Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Skrevet 8. Juni 2012 *Humre* Er redd jeg ikke har noe så imponerende som det der å vise frem! Dette teller kanskje ikke helt men: Hund på hund. Kyllinger på hund Høne på hund Kylling på hund 6 Siter
Bananen Skrevet 8. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 8. Juni 2012 Dette er jo PÅ ham også. What may ye want? Alright, prepearing! Just sit back, and relax. 5 Siter
Justisia Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Skrevet 8. Juni 2012 Kyllinger på hund-bildet, wow, er fuglehunden sin det *lol* Siter
:)Kine Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Skrevet 8. Juni 2012 (endret) Herregud for noen bilder! Utrolig tålmodige hunder dere har. Det passer kanskje ikke helt inn, men når jeg endelig har muligheten til å delta i en sånn tråd, så kjører jeg ukritisk på! Det er modige shibavalpen sin det. Edit: Det er altså en sokk som hun prøver å stjele (og lykkes i etterhvert). Endret 8. Juni 2012 av :)Kine 1 Siter
Irenen Skrevet 8. Juni 2012 Rapporter Skrevet 8. Juni 2012 Hahaha, der fikk du meg til å le Pølse/skinke/tomat på hodet må testes her i huset og! Siter
SiriEveline Skrevet 9. Juni 2012 Rapporter Skrevet 9. Juni 2012 Her passet jo faktisk Chico inn jo! Også var det jo daten min til Graduation Party, Chico i smoking 4 Siter
Red Merle Skrevet 9. Juni 2012 Rapporter Skrevet 9. Juni 2012 Vet ikke om dette teller... Jatzy med Harry Potter 3D briller Med lue 1 Siter
Ara Skrevet 9. Juni 2012 Rapporter Skrevet 9. Juni 2012 Fant noen jeg også. Liten Oscarvalp med nisselue på Med papegøye på Solbriller Med katten Og med cowboyhatt 3 Siter
Ganzie Skrevet 10. Juni 2012 Rapporter Skrevet 10. Juni 2012 Herregud for en herlig tråd, jeg ler så jeg griner :lol: 1 Siter
Wrabel Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Skrevet 14. Juni 2012 fantastisk bildetråd,mange hærlige og morsomme bilder. Siter
soelvd Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Skrevet 14. Juni 2012 Her passer dette inn. Fanta vant konkurransen til chess. Oppgaven var å ta et bilde der post it-lapper, ryggsekk og sko var med på bildet. 3 Siter
Recommended Posts