Gå til innhold
Hundesonen.no

Hundetreff i Oslo 10/6-12


edlitam
 Share

Recommended Posts

Jeg har begynt å gå tur med en liten heeler tispe, sammen med min labrador hannhund. Hun har ekstreme mengder energi, og jeg kunne gjerne tenkt meg at hun fikk møte noen andre hunder enn min noe trege labradorhann på snart 11 år. Hun kan være litt engstlig i forhold til andre hunder som kommer brått på, men er flink til å si ifra så har ikke vært noe problem så langt. Tror det er mer rundt eier at hun er slik. Jeg liker veldig godt å gå tur på søndagene, og lurte egentlig på om noen andre kunne tenke seg å gå med oss. Jeg pleier å gå fra sørkedalen, midtstuen og sognsvann men er kanskje greit å finne ett annet sted med ikke alt for mange syklister om vi blir fler hunder. Hvem kan tenke seg å bli med? om været tillater det hadde det ikke vært dumt med grilling også kanskje.

Mathilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kunne jo kanskje vært med en tur, da. Men Chessea har løpetid og er vel ikke mye mer moro enn Ludde, og Leja er kanskje litt liten hvis heeleren er litt voldsom? :P

For dyra her hadde trengt å lufte skrotten sammen med andre de og!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en sånn helg der vi egentlig ikke har noen planer, men så dukker det opp en masse muligheter, og egentlig burde vi være hjemme og jobbe i hagen. :P Men hvis det blir noe tid og sted kan det hende vi hiver oss på om det passer. Kovu er stor, men grei med de fleste.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra hva det blir til, da. Så skal jeg se om vi får blitt med en tur :) Alternativt kan Chess være hjemme pga løpetiden, men da er liksom bare mini igjen da. Og hun er jo ikke akkurat stor og robust. Men hun elsker andre hunder :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si fra hva det blir til, da. Så skal jeg se om vi får blitt med en tur :) Alternativt kan Chess være hjemme pga løpetiden, men da er liksom bare mini igjen da. Og hun er jo ikke akkurat stor og robust. Men hun elsker andre hunder :P

Jeg er med når og hvor andre er med :) sørkedalen er vel kanskje fint. Heelern er ikke store saken altså, om ludde er med så gjør han ikke så mye ut av seg han helller. Jeg vil hilse på mini :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal høre hjemme om jeg får låne bil. :) Litt avhengig av det kjenner jeg.

Mini elsker andre hunder og er veldig til å si fra om hun ikke får det som hun vil. Haha. Så hun klarer seg med de store hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar meg turen til frogneparken jeg tenker jeg, været ser ikke til å være noe særlig her i oslo iallefall, men hvis noen vil møtes der så er det hyggelig :)

Hvis du vil sosialisere i hundepark så anbefaler jeg mye heller Jomfrubråtveien på Ekeberg. Mye mer plass og mer avslappet mellom hundene.

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...