Arielle Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Et bredt halsbånd til størrelse dvergpuddel? Synes det er litt greit å bruke halsbånd når vi trener og skal på kurs. Men vil helst ikke bruke "vanlig" tynne halsbånd. Og hvis det er mulighet for brodering er det bare er pluss, men ikke er must Sent from my iPhone using Tapatalk Non-stop eller rogz sine? http://www.arivo.no/index.php?route=product/category&path=71_85 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Non-stop eller rogz sine? http://www.arivo.no/index.php?route=product/category&path=71_85 Har er halsbånd fra Rogz fra før, som er helt rosa med refleks på og jeg synes det er litt smalt. Vet ikke om det du linker til er noe bredere da jeg ikke har halsbåndet vårt tilgjengelig akkurat her. Og jeg ønsker ikke halvstrup slik som non-stop sitt. Men takk for gode forslag Noen andre som har forslag? Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 3. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2014 Førstegangs ; www.vibri.com har mye fint med super kvaliteet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 4. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2014 Har er halsbånd fra Rogz fra før, som er helt rosa med refleks på og jeg synes det er litt smalt. Vet ikke om det du linker til er noe bredere da jeg ikke har halsbåndet vårt tilgjengelig akkurat her. Og jeg ønsker ikke halvstrup slik som non-stop sitt. Men takk for gode forslag Noen andre som har forslag? Sent from my iPhone using Tapatalk Hvis du vil ha med brodering på har du jo Kifani og CM design som lager og broderer halsbånd, da kan du få den bredden du ønsker og har masse fargemuligheter og motiver å velge i mellom. God kvalitet også 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 6. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2014 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en allright slik beholder/bøtte til fór? Som ikke koster så mye?Er teknisk sett ikke til hund, men til rottematen, men hadde jo vært greit å kunne bruke den til hundemat senere. Men passer veldig dårlig nå å kjøpe en dyr en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsy Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en allright slik beholder/bøtte til fór? Som ikke koster så mye? Er teknisk sett ikke til hund, men til rottematen, men hadde jo vært greit å kunne bruke den til hundemat senere. Men passer veldig dårlig nå å kjøpe en dyr en. Ikea søppelbøtte? Bruker en slik til kattematen http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90218924/ 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
førstegangs Skrevet 7. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2014 Hvis du vil ha med brodering på har du jo Kifani og CM design som lager og broderer halsbånd, da kan du få den bredden du ønsker og har masse fargemuligheter og motiver å velge i mellom. God kvalitet også Kifani hadde mye fint, så tror det blir derfra Men noen som vet hvor man kan få kjøpt leker fra Nina Ottosson til en grei pris? Gjerne varianten som heter "Twister", men generelt bare IQ-leker egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Ikea søppelbøtte? Bruker en slik til kattematen http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/90218924/ De var fine! Skal huske det til jeg får meg hund. Men akkurat nå blir de for store. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 8. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2014 Hvis du vil ha med brodering på har du jo Kifani og CM design som lager og broderer halsbånd, da kan du få den bredden du ønsker og har masse fargemuligheter og motiver å velge i mellom. God kvalitet også ....og man slipper moms og tollavgiften når man holder seg til bestilling i Norge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Sånne firkanta, enkle klikkere som Canis solgte før? PÅ ebay finner jeg bare enten svære, de som lager lav lyd eller med armbånd.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Sånne firkanta, enkle klikkere som Canis solgte før? PÅ ebay finner jeg bare enten svære, de som lager lav lyd eller med armbånd.. Disse? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Disse? Ahaaa, de har tatt over klikkerne og ja, fantastisk Takk! Edit: ah, så er frakten faktisk like dyr som klikkerne hvis jeg kjøper 5 stk... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 Ahaaa, de har tatt over klikkerne og ja, fantastisk Takk! Edit: ah, så er frakten faktisk like dyr som klikkerne hvis jeg kjøper 5 stk... Kreativhund selger de også, 5pk og enkeltvis. Har ikke sjekka frakta dems. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperDachs Skrevet 11. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2014 For mange år siden kjøpte jeg noen godbiter av kengurukjøtt på en hundeutstilling, fant en helvtom pakke når jeg ryddet og vovven elsker dem,så ble det tomt. Noen som vet om de er mulig å få tak i? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 Får man bare kjøpt pro pet tørket snacks i nettbutikker?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnika Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 Propet er eigd av Morene, så kanskje dei har ei forhandlerliste med fysiske butikkar på? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 12. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2014 Får man bare kjøpt pro pet tørket snacks i nettbutikker?? Hvilket tørket snacks tenkte du på? Hundegodt har en del utvalg fra Pro Pet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Tygbur som jag kan bära med mig för att ha med på träningar osv. som är fyrkantig alltså inte runt tak, öppning både på lång och kortsida? Till hund som är ca 68cm i make. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Tygbur som jag kan bära med mig för att ha med på träningar osv. som är fyrkantig alltså inte runt tak, öppning både på lång och kortsida? Till hund som är ca 68cm i make. Kanskje dette er noe? http://hundesonen.no/forum/topic/73472-reisebur-nylon-nesten-ubrukt/#entry1680014 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Oh tack för tips madam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trillian Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Noen som veit om en norsk butikk (vil slippe toll) som selger Allsafe hundesele i str. S med feste annordning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Den var dessvärre såld så jag letar forfarande Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 @Trillian : sikkerhetsbutikken.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 13. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2014 Hvilket tørket snacks tenkte du på? Hundegodt har en del utvalg fra Pro Pet Har bare prøvd lungene, men det går jo an å prøve den dere har også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arielle Skrevet 14. Mars 2014 Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2014 Den var dessvärre såld så jag letar forfarande http://www.arivo.no/index.php?route=product/product&path=77&product_id=98 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts