Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Jeg pleier alltid å glemme det, men i dag husket jeg det.

Så her er min og Ganzie sin dag i bilder.

Stod opp kl 10, men glemte å ta bilde da. Tissetur i høljeregnet er uansett ikke noe spennende:P

212414.jpg

Kl 11: Dagens høydepunkt: Frokost!

212415.jpg

Kl 12, bretter klær mens jeg ser ekstrem rengjøring. Føler meg som en superhusmor når jeg ser de skitne husene i det programmet.

212416.jpg

Kl 13: Støvsuger og vasker hus mens Ganzie tar seg en siesta. Slitsomt å se på at jeg jobber, skjønner dere.

212419.jpg

Kl 14-ish: Huset er rent og pent til helga, og jeg tar meg en velfortjent frokost/lunsj. Namnam.

212420.jpg

Kl 15: Ut på tur.

212421.jpg

Kl 16: Fremdeles på tur.

212422.jpg

Kl 17: Nettopp kommet hjem fra tur, og "noen" må vaske labbene fordi "noen" ble skitten da hun tryna i en bekk.

212423.jpg

Kl 18-ish: Vært på fredagshandel, og jeg fant både nytt Eon-album og Chicken Pomms. Men de var ikke så gode som jeg husket. Skuffa! Albumet er som alltid veldig morsomt, da.

212425.jpg

Kl 19: Lager pølsepizza

212426.jpg

Kl 20: Pizzaen er ferdig. Og den ble som alltid veldig god. Yummi!

212427.jpg

Kl 21: Er i dusjen, og for å skåne dere for sterke bilder så får dere heller se på Pausefisken. (kudos til den som tar den referansen)

212428.jpg

Kl 22-ish: Leter frem fredagsgodt og ser på Cliffhanger

212429.jpg

Kl 23-ish: Ganzie har lagt seg for kvelden og jeg ser fremdeles på Cliffhanger.

Sånn, det var en vanlig fredag i det Nilsen/Følstadske hjem :yes:

• Like 3
Guest Dratini
Skrevet

Du, den froskost/lunsjen kunne jeg ha tenkt meg oppskrift på , for den så virkelig god ut! :)

Skrevet

Du, den froskost/lunsjen kunne jeg ha tenkt meg oppskrift på , for den så virkelig god ut! :)

Ikke mer avansert enn isbersalat, litt picnicskinke, mais, ost og egg. Men veeeldig godt :ahappy:

E tog'an! :D

*klikk og godbit* :P

Jeg tog'an ikke. Lurer veldig på det med pausefisken nå altså :lol: Og Ganzie er SÅ søt med smekken sin :) Og enig med Dratini, den lunsjen kunne jeg også tenkt meg.

Du er for ung :P Pausefisken var en gullfisk som svømte rundt på skjermen når det ikke var noen sending. Jeg er også for ung til å huske den, men pappa snakker stadig om den der gullfisken. Til tider var visst fiskene mer spennende enn programmene :lol:

Koooselig..! :) Ganzie ser så god, gammel dame ut! Og pizzaen så god ut!

Den ble veldig god også :yes:

Skrevet

Og jeg er altid like overasket over hvor rein Ganzie er på tur

Hun er heldigvis en pertentlig dame, og pene damer holder seg rene. (når de ikke tryner i bekker eller stormer over ei myr for å jage vekk "måken" (fly) :rolleyes2: )

Så flott hun er! :D

Takk :ahappy:

Skrevet

Fine Ganzie :wub:

Det så ut som en koselig dag. Så utrolig søt Ganzie er! :)

Takk folkens :ahappy: og jeg er selvsagt veldig enig :wub:

Skrevet

Fiiiine voffsen! :) Hun ser ut som en ærverdig gammel dame med sin grånende snute. Hvor mange år er hun forresten? :- )

Skrevet

Fiiiine voffsen! :) Hun ser ut som en ærverdig gammel dame med sin grånende snute. Hvor mange år er hun forresten? :- )

Hun er ikke så gammel, 9,5 år :)