Gå til innhold
Hundesonen.no

Vålerbanen 14. og 15. juli


Ingvild
 Share

Recommended Posts

Klima er meldt på lørdag, men i så fall må jeg komme meg opp dit og alt det der. For så å dra til Hemsedal søndagen, jeg har kapret plass hos deg Ingvild? Eller noe sånt. Jeg gjorde masse avtaler for å få den helgen til å gå opp, men nå husker jeg ikke hva jeg egentlig har avtalt. Så vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klima er meldt på lørdag, men i så fall må jeg komme meg opp dit og alt det der. For så å dra til Hemsedal søndagen, jeg har kapret plass hos deg Ingvild? Eller noe sånt. Jeg gjorde masse avtaler for å få den helgen til å gå opp, men nå husker jeg ikke hva jeg egentlig har avtalt. Så vi får se!

Du får sitte på til Hemsedal med meg ja. :) Vi blir bare to jenter og fire hunder i stasjonsvognen, det er jo luksusplass i forhold til hvordan vi reiste opp i fjor, hehe! Men vi må avtale litt nærmere om hvordan vi skal få resten av helga til å gå opp. Hvor vi skal sove og om jeg skal plukke opp deg i Elverum (og i så fall når) eller om du får sitte på med noen, og alt slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får sitte på til Hemsedal med meg ja. :) Vi blir bare to jenter og fire hunder i stasjonsvognen, det er jo luksusplass i forhold til hvordan vi reiste opp i fjor, hehe! Men vi må avtale litt nærmere om hvordan vi skal få resten av helga til å gå opp. Hvor vi skal sove og om jeg skal plukke opp deg i Elverum (og i så fall når) eller om du får sitte på med noen, og alt slikt.

Fantastic! Da er søndagen grei i hvert fall. Resten finner vi ut av på en eller annen måte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal stille søndag, begge hundene, samt starte klasse 1 lydighet med Lundii. :ahappy: Dersom hvisomatte BIR/BIM med dyra, noen som kunne tenke seg å stille en etna i ring 10 hvis kjæresten min ikke vil? (han har aldri stilt hund før) Oppmøtetid 10:30, men sikkert senere. :P

Han både vil og skal han! Han er så flink ellers til både å lufte dine og mine og våre, varme opp og gå ned til LC, så klart han nå også skal debutere i ringen, det går så fint atte, flink han nemlig :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok mange bernereiere som har meldt på Våler i håp om å få et "billig" cert.. I fjor var det 15 påmeldte begge dagene, året før var det 7 begge dagene og neste helg er det 46 + 37! Omtrent like mange som det var på NKK Trondheim sist helg det...

4 + 6 bernervalper og de har fått samme dommer begge dagene. Så lenge Jäger blir BIR så går det helt fint det altså :aww: Men blir vel dommerbytte tenker jeg.. Kanskje sende de en mail?

PM voksne lørdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...