Papillon Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Så morro Anastasia er min yndlingswhippet, og hun har mye skyld i at jeg sikler på whippet som neste hund! Men ser at hun har ørene litt opp på bildene, tar du å masserer ørene hennes på noe vis før du skal inn i ringen da? Siter
Carro92 Skrevet 4. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Så morro Anastasia er min yndlingswhippet, og hun har mye skyld i at jeg sikler på whippet som neste hund! Men ser at hun har ørene litt opp på bildene, tar du å masserer ørene hennes på noe vis før du skal inn i ringen da? det var kos å høre Ho har fått faren min til å smelte også (han misliker mynder.. ) Jeg vil hvertfall glatt anbefale whippet Jeg gjør overhodet ingenting med ørene hennes, har heller aldri fått kritikk på de, bare at ho har pene ører Siter
Papillon Skrevet 4. Januar 2012 Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 det var kos å høre Ho har fått faren min til å smelte også (han misliker mynder.. ) Jeg vil hvertfall glatt anbefale whippet Jeg gjør overhodet ingenting med ørene hennes, har heller aldri fått kritikk på de, bare at ho har pene ører Haha Åssen er hun å trene med? Liker hun å leke for eksempel? Siter
Carro92 Skrevet 4. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 4. Januar 2012 Haha Åssen er hun å trene med? Liker hun å leke for eksempel? ho elsker å leke! ho finnes ikke kresen på mat og godbiter. jeg lærte ho 3 triks på 1 kveld med tørrforkuler liten film fra en triksekveld 1 Siter
Hermes Skrevet 7. Januar 2012 Rapporter Skrevet 7. Januar 2012 Hehe, hun gir labb akkurat som Hermes... dasker til litt, på en måte Siter
Carro92 Skrevet 12. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Januar 2012 Du må hilse da Føler jeg er dårlig til å oppdatere tråden til Taz kontra Anastasia sin.. men her kommer noen hvertfall Hvis dere lurer på hva som er i kløven, så er det bare en mobil for å måle farta hans og for å se hvor mye lengre enn meg han går på skogsturer Siter
eva86 Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Utrolig morro å se dere driver med AG også! Han er kjempe flott! Siter
Carro92 Skrevet 22. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 22. Januar 2012 Anastasia var glad for masse fin snø oppe i Odnes 1 Siter
Carro92 Skrevet 16. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Takker for kjempe koslige kommentarer vi trener for harde livet mot agility stevne 4mars Siter
Carro92 Skrevet 2. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Kanskje på tide å oppdatere mer her, lille buseluse har jo fått løpetid nå også, så stoor jente har ho blitt Anastasia med mor(den som lik Anastasia i fargen) og søster(den lyse) Anastasia (den skitne) med moren sin Chanel Siter
Carro92 Skrevet 17. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Jeg og Anastasia har meldt oss på et konkurranselydighet kurs i slutten av April, så er litt spent på den gitt Så vi trener og trener for harde livet. Bare synd jeg alltid glemmer leka hennes hjemme når vi skal trene... så det starter alltid dårlig, før jeg finner en pinne eller no og leker litt, så får man fart på bikkja Trene litt oppstilling også Innkalling Snurre rundt (ikke akkurat lydighet men prøver å få opp motivasjonen hennes litt til å trene ) Og der fant vi en pinne en som var veldig fornøyd med seg sjøl etterpå 1 Siter
Hermes Skrevet 17. Mars 2012 Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Lykke til i konkurranse! Skal dere ned til Trøgstad og se på den internasjonale prøven i April? Vi kommer en tur fra vestlandet, Hermes er med Siter
Tinkie Skrevet 17. Mars 2012 Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Å herregud. En dag må jeg ha whippet. Om jeg så må SMUGLE den inn og ha den i skapet med rengjøringsmidler så ikke sambo skal oppdage den. Utrolig nydelig. 1 Siter
Carro92 Skrevet 17. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Lykke til i konkurranse! Skal dere ned til Trøgstad og se på den internasjonale prøven i April? Vi kommer en tur fra vestlandet, Hermes er med ikke helt sikker på hvem konkurranse du mener her, siden ho ikke konkurrerer i noen hundesport ennå, med mindre du mener utstilling? p på vårprøven har jeg desverre instruktørkurs den helga.. så får ikke vært med men satser på å få vært med på sommer og høstprøven, og håper kanskje Anastasia klarer å få lisens til høstprøven, så kan vi få til en debut der Å herregud. En dag må jeg ha whippet. Om jeg så må SMUGLE den inn og ha den i skapet med rengjøringsmidler så ikke sambo skal oppdage den. Utrolig nydelig. hihi, takk Du får smugle en inn, jeg er hvertfall utrolig fornøyd med rasen! 1 Siter
Djervekvinnen Skrevet 17. Mars 2012 Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Nhå hun er bare så utrolig søt! Liker henne veldig godt! Siter
Carro92 Skrevet 28. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 28. Mars 2012 Jakttrening i skæven Blindstand Taz og hans far 1 Siter
Carro92 Skrevet 10. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2012 Takker Anastasia har nå fått litt mer lov til å hoppe litt på agilitybanen, og man ser tydelig at ho storkoser seg, så jeg håper dette blir noe å prøve å satse på i framtiden Sølevann er alltid godt 1 Siter
mara Skrevet 10. April 2012 Rapporter Skrevet 10. April 2012 SØT whippet altså! Mine er ikke så søte, de er bare andre ting Siter
Carro92 Skrevet 13. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. April 2012 Hahaha Anastasia fyller 1 år idag 1 Siter
Recommended Posts