Carro92 Skrevet 3. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2011 ble diska i første runde idag Taz fikk det så travelt at ting skjedde litt for fort, så tok hinderet feil vei x) andre runde fikk han 10 feilpoeng og kom på 23plass av over 40stk han fikk 5 feil da jeg sendte han inn i tunnelen og ropte, "kom her" for tidlig, så han snudde inni tunnelen og kom tilbake x) også 5 til da han gikk litt utenfor banen(sånn går det når man blir ukonsentrert ) hvertfall det jeg tror at feilpoengene kom av Siter
Lola Pagola Skrevet 3. September 2011 Rapporter Skrevet 3. September 2011 Han er så søt Er det ikke fryktelig belastende for forbenet å hoppe så mye? Siter
Carro92 Skrevet 3. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. September 2011 Ifølge dyrlegen og sånt, så har han bygd seg opp anderledes siden han er født sånn. men såklart, skal ikke overdrive Siter
HeleneFS Skrevet 11. September 2011 Rapporter Skrevet 11. September 2011 Takker er vel strengt satt det, er ikke helt sikker egentlig, men vet at man hvertfall ikke skal avle på det men dommern sa at ho var så utrolig fin ellers, at det trakk opp men DET var jo bra da Siter
Carro92 Skrevet 27. September 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 27. September 2011 Syns lille baby bare blir større og større jeg.. snaaart 6mnd alt Siter
[email protected] Skrevet 28. September 2011 Rapporter Skrevet 28. September 2011 Er så sjarmerende å se at han har et normalt og aktivt liv, selv med tre bein! Syntes du er kjempeflink med han! Siter
LinL Skrevet 28. September 2011 Rapporter Skrevet 28. September 2011 Så herlig bilde Fine hunder ja Taz er heldig som er hos deg, får virkelig leve et rikt og godt liv! Siter
Carro92 Skrevet 25. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Oktober 2011 Takker for koslige kommentarer! grave grave! Vi har vært å prøvd LC Siter
Carro92 Skrevet 25. Oktober 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 25. Oktober 2011 Lille dyret har nå blitt 6mnd. Tiden har jaggu fløyet fra oss! Vi har også fått prøvd Lure Coursing tok salto Siter
MegaMarie Skrevet 25. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2011 Så søt hun var med fleecedekkenet Og hun er blitt stor! Plass til en hel hund under seg jo Hihi! Lure coursing virker gøy! Siter
Hermes Skrevet 25. Oktober 2011 Rapporter Skrevet 25. Oktober 2011 Herlig jente! Gøy med lure coursing! Siter
Carro92 Skrevet 10. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 10. November 2011 7mnd og 47cm høy Første gang med munnkurven på og ho kunne ikke brydd seg mindre nytt vinterdekken Siter
Hermes Skrevet 11. November 2011 Rapporter Skrevet 11. November 2011 Ørene hennes står jo alle veier! Herlig å se at hun får prøve seg i LC, blir spennende å følge videre, ser jo ut som et talent Kanskje vi sees ved en LC-bane en gang. Vi skal prøve å komme oss på en trening eller to på østlandet med tiden. Siter
Missy- Skrevet 11. November 2011 Rapporter Skrevet 11. November 2011 Åh, så søt! Hunder(ikke chihuahua...) med klær er bare så søte! Lurer på om jeg skal prøve å sy noe til gutten min Siter
Carro92 Skrevet 15. November 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 15. November 2011 De øra hennes ja, de er enten; stående, utover, bakover osv Ho syns LC er kjempe morro! fikk noen nye bilder fra samme trening som den over nå Siste LC trening for i år, tok 1 løp og 1 rett strekkning, på den rette strekningen stoppa det innen ho hadde gått halvveis, ho hadde nemlig fått tak i filla neste år er ho 1år og skal prøve parløp. De sier ho hvertfall er veldig lovende innen LC, så blir spennende å se til neste år Siter
Carro92 Skrevet 3. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2011 Funker på 2 bein å han Siter
MarieR Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Skrevet 3. Desember 2011 Søtingen! Jeg gikk forbi dere på D4All, og måtte bare snu meg å se på han. Fascinerende hvor godt han ser ut til å fungere på tre bein! Siter
Carro92 Skrevet 3. Desember 2011 Forfatter Rapporter Skrevet 3. Desember 2011 Leker med en 4mnd gammel whippet 1 Siter
HeleneFS Skrevet 3. Desember 2011 Rapporter Skrevet 3. Desember 2011 Jeg så dere på D4A, kjente igjen Anastasia med en gang, og når jeg så halen var jeg 100% sikker Jeg sto rundt pappillon ringen og var alt for opptatt med å følge MegaMarie og Blondie sin suksess, så glemte helt å hilse på *flau* MEN det var kjekt å se dere Anastasia er pen!! 1 Siter
Recommended Posts