Rottis jentå Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Vet ikke om denne tråden havner i rett kategori, men jeg prøver meg her. Hvilke sko bruker du når du er ute å trener med hunden din? Jeg sliter med ryggen og lurer på om noen har noen lure tips til gode treningssko Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Flippflopper 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Adidas joggesko, flipp-flopp sko, sandalar, tøysko Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Jeg bruker som regel mine dogwalkers støvler De støtter godt, jeg vrikker ikke føttene og siden de på en måte "låser" ankelleddet, føler jeg at jeg stør og går mye med stødigere. Jeg elsker mine dogwalkers jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Alt jeg har san nesten i hvertfall. Fjellstøvler, Jaktstøvler, Joggesko, Sandaler og de skoene jeg har på beina når jeg finner ut av det. Men tror ikke jeg har trent hund i høyhelte eller balerina sko enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Som lijenta, sjelden i høye heler eller dansesko. Ellers det som passer der vi er. Sokkelesten, flip-flops, joggesko, marsjstøvler, gummistøvler, skisko, mokkasiner, tøysko... har jeg glemt noe da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Joggesko eller gummistøvler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Kommer an på hva vi trener og hvilke type underlag det er Agility; enten goretex-joggesko el fotballsko Lp; goretex - joggesko, vinterstøvler, støvler, sandaler eller fjellsko Spor/søk; fjellsko, joggesko el støvler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Det som passer meg egentlig. Regn: Gummistøvler, enten høye eller lave og det er KUN viking støvler som gjelder. Sol og tørt ute: Det som faller meg inn, men mest joggesko/terrengjoggesko Sol og litt vått ute: Terrengsko som er vanntette, lave gummmistøvler eller skinn jodpurs Vinter: Vintersko, halvhøye. Jeg går også rundt i "terrengjoggesko" med ekstra ullsokker oppi når det ikke er for mye snø, orker ikke alltid gå i tunge vintersko. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Hva enn som havner på beina mine i det jeg går ut De gode joggeskoa er som regel de som er med på trening. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zitka Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Hikingsko bruker jeg som regel Hvis det er skikkelig finvær, så er det joggesko Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SCRM Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 På våren og sommern bruker jeg reebook easytone, de er sååå gode.. Elsker de, på vinteren og høsten bruker jeg et par jeg kjøpte på overskuddssalg hos millitæret. Deilige de også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 29. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Hehe mye som meg dette ser jeg Jeg bruker somregel mine fritids addidas sko, men da jeg bruker samme skoa på jobb og ellers sosialt synes det er litt teit når de til stadighet er skitne når jeg ska ta de på! Er det dårlig vær så bruker jeg fjell"støvletter". Ingen av skoene er vel spesielt bra for ryggen tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Hehe mye som meg dette ser jeg Jeg bruker somregel mine fritids addidas sko, men da jeg bruker samme skoa på jobb og ellers sosialt synes det er litt teit når de til stadighet er skitne når jeg ska ta de på! Er det dårlig vær så bruker jeg fjell"støvletter". Ingen av skoene er vel spesielt bra for ryggen tror jeg Jeg har "hundesko" og "privatsko", men nå går jeg i penere sko "privat" enn det man ofte gjør med hunden, blir litt mye sko da, men sko er GØY Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 29. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mai 2012 Hvis det er lydighetstrening og du får vondt fordi du står mye stille, så kan burde du prøve med sko som gir støtte bak helen. Ellers så er det jo om å gjøre å finne sko som passer din fot. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rottis jentå Skrevet 2. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2012 Trener RIK, så både spor, lydighet og c-arbeid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 2. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2012 Bruker enten joggesko eller helt vanlige lave tursko. Eventuelt barbeint på gresset på varme sommerdager Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2012 Akkurat det jeg føler for! Convers, joggesko, støvler, fjellsko, ballerina sko. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antonia Skrevet 3. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2012 Fjellsko eller vinterboots om vinteren, joggesko ellers om året Jeg har i gjengjeld 7par joggesko, og 4 par fjellsko! så har et par til hver anledning Hverdagssko og pensko har jeg vel bare 3 av tilsammmen :S 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts