Justisia Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Døde av heteslag Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Årets første... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Here we go again... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Hvorfor er folk så dum og aldri lærer?? Stakkars hund! Håper det går minimalt med liv denne sommeren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Hvert eneste år dør hunder av heteslag. Jeg blir så sur, folk tenker jo ikke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caro Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 uff :/ Folk burde skjønne att når det er så varmt i bilen att de selv ikke orker å sitte inni der, så er det nesten dobbelt så varmt for de med pels!! Jeg blir så sur! Her blir bikkja sett att hjemme hvis vi bare skal til butikken eller andre ting der han ikke kan være med inn osv. Ser jeg en hund som sitter i en bil over lang tid uten att vindu er oppe eller vann på så varme dager det er nå, har jeg ingen problemer med å knuse ruten å få bikkja ut. Uansett bot og evt andre straffer.!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Jeg trur folk tenker, men de tenker at "det gjelder jo ikke meg og MIN hund!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Jeg trur folk tenker, men de tenker at "det gjelder jo ikke meg og MIN hund!" Jepp. "Skal jo bare akkurat inn på butikken og kjøpe en kald brus!" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Æsj, det er helt forferdelig! Nå om dagen står bilen min ute i solsteiken fra klokken 13-19 mens jeg er på jobb, og når jeg kommer ut for å sitte meg inn i den er den helt grusom varm! Det føles ut som at ting i bilen kunne begynt å smelte. At folk klarer å etterlate et dyr i bilen når det er så varmt er helt uforståelig for min del! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Jeg skulle bare på butikken og kjøpe pizza i overigår og var sabla glad for at jeg dro hjemom med bikkja. 20 minutter sto jeg i kasse-kø. Bilen var uholdbar varm når jeg kom tilbake. En kjapp tur til butikken kan fort ta lengre tid enn forventet. Og på kort tid kan bilen bli ekstremt varm i solen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Huff vi rakk så vidt å få varmen før det kom. God bedring til alle vofser som blir alt for varme i bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Jeg skjønner virkelig ikke hva folk tenker på! Håper folk tenker litt mer over hvor varmt det faktisk blir i en bil, og at det ikke går så mange hundeliv i år.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Mai er altså ikke over, og allerede har en hund måtte dø på en så grusom måte... Skuffende at folk ikke klarer å tenke på hundene på varme dager! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Håper de sender Tryg reklamen på tv'en i år også. http://www.youtube.com/watch?v=bwEGBAvUffA 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Ikke bare hunder som blir satt igjen i bilen i denne varmen http://www.varden.no/nyheter/to-barn-reddet-ut-av-politiet-i-varm-bil-1.7367126 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Ikke bare hunder som blir satt igjen i bilen i denne varmen http://www.varden.no...m-bil-1.7367126 Herregud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Justisia Skrevet 24. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Ikke bare hunder som blir satt igjen i bilen i denne varmen http://www.varden.no...m-bil-1.7367126 Skjedde i Trondheim og, ei 3 års gammel jente som satt inne i bilen, ingen vinduer åpne vg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 24. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 24. Mai 2012 Foreldrene hadde lagt jenta i bilen for at hun skulle sove http://www.t-a.no/nyheter/article3118820.ece Når man trodde man hadde hørt alt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts