Gå til innhold
Hundesonen.no

17.mai hos kaostrioen


Raksha
 Share

Recommended Posts

Hvordan vi "feirer" 17. mai her i år. Jodlern hilser og sier at han desverre var for opptatt til å være med på bilder akkurat i dag, og lover å komme sterkere tilbake senere.

Lukisen feirer med å lage enda et hull på tunet vårt. Man kan aldri få for mange hull!

7216102252_939379464a_z.jpg

Hva? Pøbler? Skjønner ikke...

7216103342_163c624f45_z.jpg

17.maimat til hestene, nøye inspisert av Snusern:

7216105504_f6e1b96cd9_z.jpg

Lus tar det hele med knusende ro, og sover i maurtua:

7216107380_5459e056ed_z.jpg

Maten falt i smak :ahappy:

7216112318_44b3007c92_z.jpg

Bestas har ikledd seg nasjonalfargene for anledningen:

7216111216_309d326dea_z.jpg

7216108400_dc593ce7aa_z.jpg

Kjekkeste gutten i verden detta :wub:

7216099950_90c20dfefb_z.jpg

Tykkedamen min, som vikarierer som brun som sommern:

7216110602_73ea9c7b92_z.jpg

Jeg elsker manen hennes, og mulen, og øra, og øya oog... :wub:

7216112960_5f03bf2c24_z.jpg

Og fineste Lusepusa :wub: Hun er fremdeles teddybjørn og mistenker at hun ikke blir ferdig med å slippe vinterpelsen før langt ut i august. :lol:

7216109022_c26fd0c9e1_z.jpg

Thats all folks!

7216113512_5a047b764e_z.jpg

  • Like 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man ikke kan få for mange hull. Hilsen Qui, sjefsgraver i sin ungdom, Mocca, som jobber hardt for å oppnå sjefsassistentgraver status, Indiana som gjerne hjelper til, Hottie som er med så lenge hun ikke blir klissete på labbene, og resten av slekten til Lupin som alle har en hullgraving som enhver gravemaskin hadde vært stolt av :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart man ikke kan få for mange hull. Hilsen Qui, sjefsgraver i sin ungdom, Mocca, som jobber hardt for å oppnå sjefsassistentgraver status, Indiana som gjerne hjelper til, Hottie som er med så lenge hun ikke blir klissete på labbene, og resten av slekten til Lupin som alle har en hullgraving som enhver gravemaskin hadde vært stolt av :D

:lol: Godt det ligger i slekta. Men pleier resten av slekta også å grave der det er mest sansynlig at eiern tråkker og snubler i det? :lol: :lupin velger nemlig NØYE ut hvor hullene skal være, gjerne der jeg går mest i løpet av en dag. :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Godt det ligger i slekta. Men pleier resten av slekta også å grave der det er mest sansynlig at eiern tråkker og snubler i det? :lol: :lupin velger nemlig NØYE ut hvor hullene skal være, gjerne der jeg går mest i løpet av en dag. :lol:

Ikke spør så dumt da Rak :lol: Ellers funker nysådd gressplen også :thumbs:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spør så dumt da Rak :lol: Ellers funker nysådd gressplen også :thumbs:

:lol: Betryggende! Har en snuser som graver også, men hun graver kun om hun skal ned til kaldere jord å ligge på, ikke hobbygraving som en viss annen driver med. :lol:

Herlig! Jeg digger Lus! Neste gang jeg kommer skal jeg ha Lusekos!

Deal. :D Lus er herlig. :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet så kjekk Bestas var i 17. mai farger! :wub:

Ikke sant? :wub: Han hvisket til meg at han ønsker seg et sånt dekken til slike anledninger, men helst ett som er et bittelite hakk større, for detta ble litt snaut over baken. :lol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten fugl kan sikkert hviske meg i øret hvordan man skaffer gutten sin 17, mai dress! :ahappy:

Dette er det:

http://www.hooks.no/product.aspx?productid=600466 mente jeg bestilte i 135 - skal ha det til å ha under regndekkenet til lady så hun får litt mer luft under. Men om det er 125 så er det ikke så gæernt i størrelsen altså. Også så billig! :lol:

Ara: takk! Helt enig. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud for noen herlige bilder, jippi :jump:

Altså, hvis jeg noengang blir hund eller hest, skal jeg sende inn søknad om å havne hos deg snarest! Nøye planlagt ponni-middag og bekledning, den superluftegården og det gårdslivet der må være paradis altså! :D Jeg er superforelsket i den langsnutede Lukis-duden med tidenes sveis - for en kar :wub:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud for noen herlige bilder, jippi :jump:

Altså, hvis jeg noengang blir hund eller hest, skal jeg sende inn søknad om å havne hos deg snarest! Nøye planlagt ponni-middag og bekledning, den superluftegården og det gårdslivet der må være paradis altså! :D Jeg er superforelsket i den langsnutede Lukis-duden med tidenes sveis - for en kar :wub:

Aaw Takk! :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...