Gå til innhold
Hundesonen.no

Arkiverte innlegg


Recommended Posts

Tipper forumet har en funksjon for å arkivere tråder som ikke har vært aktive på en viss tid. Moderator eller admin kan åpne den igjen. Etter hva folk har postet den siste uken tror jeg tiden for arkivering er for kort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Hei

Nå har jeg gått over litt og ting skal gå mot normal igjen nå. Gjerne rapporter tråder som er arkiverte og du vil poste i med å trykke på rapport eller post linken her så tar jeg de manuelt :)

Admin Anette

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

... ehhh? De siste sju sidene er forsvunnet!!

Siste innlegg som viser i "min hund" er fra 2007... Da jeg så gjennom tråden tidligere idag og før den ble åpnet - så var det 20 sider der med siste innlegg i 2011.

Regner med at dere klarer å gjenfinne og gjenopprette dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mislykkede oppstillingsbilder" tråden var arkivert, så jeg linket til den i den nye tråden. Sjekket om linken til den gamle virket først, men nå virker den ikke lenger. Tittelen ble og endret, jeg vet ikke hvorfor? Kalte den del 2.

http://hundesonen.no...tillingsbilder/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja det er vel egentlig mer Espen sitt område å svare på, men hvis du tenker tilbake har jo Hundesonen hatt litt halvveis bytte av eiere, nye interesser, serverbytter, IP.Board (som er leverandøren bak forumet, som jeg har forstått det) kommer med nye oppgraderinger man må legge inn som har forskjellige innstillinger eller annerledes funksjoner enn tidligere osv. så plutselig er ting ikke sånn det var før oppdatering.

Her er tråden din, fant den i Min Hund, ser ikke ut til at den er arkivert (kanskje noen andre fikset det):

http://hundesonen.no...page__hl__amigo

Bilder og sånt på starten er jo ikke der, men det er jo pga. bildehosten ikke fungerer og sånn blir det vel gjerne etter noen år på internett! :D

Edit: Jeg tror ikke at så veldig mye er BORTE, jeg sitter og blar gjennom masse gammelt nå og finner ting tilbake til 2004. Kanskje det er arkivert i det store intet alt sammen og må bare graves opp igjen. Men jeg vet at noen ting er nok borte pga. et serverbytte en gang i fortida.

Moderator IW.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...