Gå til innhold
Hundesonen.no

LinnaZoo Hundeutstyr

Recommended Posts

Åååååh.. Du lager så mye fint! :D

Når jeg får feriepenger skal du ikke se bort fra at jeg bestiller til tuppelurene her altså. I alle fall til minien. Helt supert at du kan lage til de minste hundene også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh.. Du lager så mye fint! :D

Når jeg får feriepenger skal du ikke se bort fra at jeg bestiller til tuppelurene her altså. I alle fall til minien. Helt supert at du kan lage til de minste hundene også!

Bare å rope vettu! Og yepp, lager i de størrelsene folk trenger, rett og slett ;)

Hvordan er halsbåndene til en hund med mye pels? Dvs sliter de på pelsen?

Har ikke merket noe på mine iallefall, og ikke fått noen klager fra noen. Men mine går jo ikke med halsbånd så ofte heller da...

Har siklet en stund, retrieverbånd er forbruksvare her i huset :)

Hihi.

Fina :D

Takk! :-D

Hvor mye koster et halvstrup og retrieverbånd? :) Fyy, du lager myyye fint. :D

Kommer an på lengder og bredder osv. Smaleste typen halvstrup i 40 cm, tar jeg 200 for. Den brede blir det 300 for. Og Retrieverbånd på +-150 cm tar jeg 150 for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

[Reklame] Jeg har kjøpt to bånd derfra. Et retrieverkobbel, og et lydighetskobbel. Og jeg er kjempefornøyd. Elsker lydighetsbåndet :D[/Reklame]

Ønsker meg halsbånd også, men lommeboka er desverre ikke enig for øyeblikket.

• Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Kult! Da kommer det muligens en bestilling en eller annen gang, må bare måle litt og sånn (og haster ikke, ingen utstillingsplaner i nærmeste fremtid.)

Bare rop du! ;)

Jeg har sent deg en PM, psycho! :D

yyyyynnsjyll!! Treg med å svare jeg... Fikk mail om pm, og glemte den helt :-( Men, NÅ har du fått svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Atte du? Kan du lage noe ekstra bredt i schæferfarge :P Sånn orangeish

Det bredeste som iallefall blir pent, er denne typen

546411_349884531724563_62147619_n.jpg

Og den er 3,5 cm bred. Kan evnt få den LITT bredere, men usikker på om det kan bli klumpete inn mot spenna/ringene.

Fargene ser du på siden på facebook ;)

Koster det noe mer å få bånd og halsbånd hver for seg? Kan du lage noe alà med strikk-ish?

Vet ikke hvilken type du tenkte på nå? Og med strikk er jeg litt usikker på.... Har testet litt på det, men liksom ikke fått til noe jeg er helt fornøyd med desverre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Nye innlegg

• Få en trener MED ERFARING (fra hundeklubben f.eks) ikke en som har tatt e kurs og er på sin første hund...  Dette må en hjelpe dere med in real life.  Har selv en valp på 16 uker som bodde på småbruk, men hun er miljøsterk og rå i miljø. Det er noe miljø og mye genetikk.  Kjenner ikke til Collie men tidligere slet de med nerver og det er jo bittelitt arvelig det... Det du opplever høres meget rart ut. Få hjelp hjem nå!!  Valpekurs er genialt, men treneren der har begrenset tid til å hjelpe med sånne problemer, men noe veiledning hjelper absolutt.   
    • Gratulerer med resultatene og hunden!
    • Jeg er ganske forelska om dagen 😂❤️    Vi har jo 3 tisper også - Utrolig morsomme og herlige vesen! Men hannhund er virkelig noe for seg selv! ❤️   Nils hadde en strålende valpekarriere, til helga skal han til Nkk Sandefjord og prøve seg som junior - Vi er forberedt på at alt kan skje 😂
    • Jeg har jo vært inne på tanken, særlig nå i perioden jeg ikke fikk lekt med han. Men i utgangspunktet bør det være mer enn nok. I tillegg til korte lufteturer er han en time i skogen ila formiddagen, og får en økt eller to med spor/lydighet/felt/rundering ila ettermiddagen/kvelden. Jeg har sluttet med all trening inne fordi det tydelig bygger stress, men han bør ikke være understimulert totalt sett. Mellom øktene får han også mye ro og søvn
    • Du har en ganske aktiv hunderase, hvor mye aktivitet får han i løpet av en dag? Selv om han ikke har kunnet leke har han vel fått både tur og aktivitet, håper jeg? Hodearbeid, søk, triksetrening? Jeg ville lagt mer arbeid i ro og trygghet rundt måltider, og ro- og hodetrening etter trening og hundemøter og andre stressede situasjoner.
  • Nylig opprettede emner

• Opprett ny...