mushi Skrevet 7. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2017 Har nå møtt alle kattene. De med lang pels lever farlig og jeg løper etter for å huke han inn. Igler seg inn på luna når hun sover. [emoji7] Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 7. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2017 Så søte sammen! Diabetesen slår inn! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 7. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2017 Gratulerer med valp! Så skjønn 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 7. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Juli 2017 Kan være jeg la den der for å ta bilde... [emoji23]Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 12. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2017 Får jo bare lyst til å putt'n i lomma og løpe 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 12. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2017 Det starter å bli ganske mye futt og egne meninger i tassen. 9 uker i dag! Får han det ikke som han vil eller må i buret skriker han så høyt han klarer. Naboene er veldig fornøyd tenker jeg. Tissing på dagen går flott. På kvelden setter jeg han i hagen - han snur i lufta og løper på terrassen igjen. Så holder vi på sånn en fem seks ganger før han ikke klarer å holde seg mer - tisser på terrassen og drikker det etterpå. Blir tørst av all løpingen veit du. [emoji42] [emoji13] Veldig trygg og god. Han forguder Luna og vil alt hun gjør. Vi øver mye på å ikke jage kattene mine og det går bedre og bedre. Gleder meg til han kan gå litt lengre! Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 12. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2017 åherremalla, er det mulig å være så søt?! Gratulerer! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 17. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2017 Jeg tok beinet hans i terrassedøra på fredag så vi har fått øvd mye på å sitte i sekk. Dyrlegens dom var forstuede tærDet er mye futt i han og jeg måtte ut en kveld for å kjøpe et bur da han nesten klarte å klatre ut av kompostbingen [emoji23] Sengen hans eksploderte uten grunn her en dag også. Nå har han fått en plastbalje. Lykke til! Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk Edit: nye sengen falt i smak. Virker som han skjønner hva jeg vil og alltid gjør det rake motsatte! [emoji23] 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 17. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2017 Han sitter så mye i sekk at han legger seg til å sove i åpne bager 9 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 17. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 17. Juli 2017 Han er jo så søt!! Ser ut som en liten rev Gleder meg til å kose på han igjen! Ser ut som Luna koser seg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 23. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2017 Herregud, søteste valpen ? Elsker bildet der han døde etter bytur og Biltema, Hahah ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 23. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2017 Takk dere! Han er søtere enn sukker og har flere meninger enn et esel! Heldigvis er jeg mye staere [emoji16][emoji23]Luna er utrolig flink med han og det er så og si ingen krangling. Noe rare lyder fra luna når han blir litt for intens. Han har det med å hoppe opp og ned som en villmann og bite etter ansiktet hennes til han får en respons. Når heldigvis ikke opp enda. Haha! Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 23. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2017 Twiggy syns Tellus var kjempesøt 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 23. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 23. Juli 2017 Han og Twiggy matcher hverandre perfekt da . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 26. Juli 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2017 Tellus har fått seg instagram! Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 26. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2017 Åherreminhatt...søteste bilde-serien jeg har sett på lenge. Han er til å spise opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 26. Juli 2017 Rapporter Share Skrevet 26. Juli 2017 Følger!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 5. August 2017 Rapporter Share Skrevet 5. August 2017 Sitter barnevakt i kveld 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 8. August 2017 Rapporter Share Skrevet 8. August 2017 Å, herregud Jeg må nesten få låne han litt så jeg skjønner at han ikke bare er søt, så jeg ikke skaffer meg en slik selv! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 8. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. August 2017 Vokser og vokser! Nå er han 2.4 kilo! Noen fine bilder - de fleste ikke [emoji33][emoji38] Han klarer ikke å være alene hjemme, men bil går fint. Håper det løsner snart pga jobb. Valpekurs i slutten av mnd! Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 8. August 2017 Rapporter Share Skrevet 8. August 2017 Linselus Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 8. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. August 2017 Linselus Han har faktisk startet å reagere på lyden av kamera! Bilde en og bilde to! Bilde tre var han helt oppi kamera! [emoji13] [emoji33] Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 8. August 2017 Rapporter Share Skrevet 8. August 2017 Hvilket valpekurs endte du med? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 8. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. August 2017 Hvilket valpekurs endte du med? [emoji3]Springvill! Var ingen andre som var aktuelle. [emoji6] Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 23. August 2017 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2017 Klarer fortsatt ikke være alene. Jeg blir gal snart. Ellers veldig fornøyd. Han får mer og mer egne meninger og løser alle verdensproblemer ved å enten hyle i misnøye eller løpe sin vei. [emoji16][emoji106] Valpekurs i dag! Han er 15 uker og 2.8 kilo! Sent fra min VTR-L29 via Tapatalk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts