SiriEveline Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Skrevet 5. Mai 2012 Da var vi hjemme igjen, og min lille støvsuger kom hjem med Excellent, Beste juniorhanne med CK og tilslutt 3. Beste hanne Fornøyd med ham jeg, spesielt for å holde ut så lenge i ringen av gangen. Det var jo faktisk 5 juniorhanner med! 8 Siter
MonicaT Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Skrevet 5. Mai 2012 Jeg stilte hunden til Kenneth.Totalt 23 hannhunder! Han fikk excellent, CK og andre beste i klassen og ble også 2. Beste hannhund med reservere cert Strålende fornøyd. Hans beste resultat og vi satser på at certet kommer neste gang. 5 Siter
Anette Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Skrevet 5. Mai 2012 Jeg stilte hunden til Kenneth.Totalt 23 hannhunder! Han fikk excellent, CK og andre beste i klassen og ble også 2. Beste hannhund med reservere cert Strålende fornøyd. Hans beste resultat og vi satser på at certet kommer neste gang. hadde du med begge dine? Så nemlig 2 i din farge og en mørk sammen med to personer som gikk forbi ringen :-P Siter
MonicaT Skrevet 5. Mai 2012 Rapporter Skrevet 5. Mai 2012 hadde du med begge dine? Så nemlig 2 i din farge og en mørk sammen med to personer som gikk forbi ringen :-P Stemmer. Det var nok meg. Glemte helt å komme bort for å hilse. Det var teit. Siter
SiriEveline Skrevet 6. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 6. Mai 2012 Tusen takk dere Det er jo så morro når dommerne ser det samme som meg Siter
Recommended Posts