MiO Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Syke folk... http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/flaadde-valp-for-aa-lage-belte-av-skinnet-2780760.html Siter
Ozzy Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Helt forkastelig. Ja hevn deg på valpen fordi eksen din dro fra deg. Kanskje jeg skal flå Ozzy og lage hårbånd hvis gubben drar fra meg. Han er jo tross alt kjempeglad i hunden, så er jo passelig hevn. Siter
LilleZara Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Forferdeligt! Men jeg ble lettet når jeg så at hunden ihvertfall ble skutt først! Siter
Mollymor Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Grusomt! Men jeg lurer på hvor gamle valpene er når de blir solgt i Usa? Siter
Bellare Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Men jeg ble lettet når jeg så at hunden ihvertfall ble skutt først! Kjem vel heilt an på kvar den vart skutt. Med 10 skudd har eg ein stygg anelse om at den kan ha blitt skadeskutt ein god del gangar først. Siter
Nettan Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Stakkars lille valp Hvordan går det ann å være så grusom mot noen som aldri har gjort noe vondt mot noen... Siter
Strøssel Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 gir de ut valpene veldig tidlig i USA? siden den var mellom 6 0g 7 uker ? og hun hadde sikkert hatt den en liten stund ? Siter
LilleZara Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Kjem vel heilt an på kvar den vart skutt. Med 10 skudd har eg ein stygg anelse om at den kan ha blitt skadeskutt ein god del gangar først. Ikke si det en gang *lyve til segselv om at den nok ble skutt på e human måte* Siter
Recommended Posts