pippin Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Dagen startet nesten kl. 08, men da var vi for trøtte til å stå opp.. Gubben dro på jobb litt før 8.. Trøttetrynet til Mana ca 08.00 ca kl. 10.00... Fortsatt trøtte.. Jeg surfer på nett i senga, Mana sover enda. Syvsover! Ca. kl. 12.00.. Frokost! Og sonen.. Og TV.. Ca. kl. 13.00.. Klare for tur! Ca. kl. 14.00... Fortsatt på tur.. ca. kl. 15.. Mer tur! Og enda mer tur.. Deilig med tur! Ca. kl. 16.00. ca. kl. 17.00.. Sraks hjemme.. Jeg begynner med middag ca. kl. 18... Kjøttkaker OG fiskegrateng.... Man tager hva man haver.. Ca. kl. 19.00.. Ser TV.. Ca. kl. 20, eller no sånt. Monty Python! Ca. 21.. Mana i kjent sovestil! Ca. kl. 22.. Paradise Hotel! Ca. 23.. Jeg baker boller av alle ting! Sjeldent jeg gjør det..! Og nå! Nå skal vi spise bollene.. Gubben kom akkurat hjem fra jobb.. FIn dag! 3 Siter
Heidihj Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Så ut som en fin dag deilig turvær i dag! Men du, den selen til Mana, er den god? Er på utkikk etter en vanlig tursele til Mayah. Sånn halvnome-ish Siter
borderen Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Åh, den turen så deilig ut! SÅ fint terreng og fin vær! Siter
Ozzy Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Deilig med en flott og lang tur da Utrolig skjønn Mana er! Siter
pippin Skrevet 2. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Så ut som en fin dag deilig turvær i dag! Men du, den selen til Mana, er den god? Er på utkikk etter en vanlig tursele til Mayah. Sånn halvnome-ish Den er veldig god! Liker den kjempegodt! Er en Huken sele kjøpt hos Brukshunden. Den har ring under brystet også så man kan bruke den som sporsele også. http://i93.photobuck...er/DSC00302.jpg Åh, den turen så deilig ut! SÅ fint terreng og fin vær! Veldig deilig! Har et utrolig variert terreng her oppi. Fra sletter til skikkelig moseskog Takk alle! Siter
ida Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Østmarka Så fin dag. Det var noe kjent med den Siter
Heidihj Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Den er veldig god! Liker den kjempegodt! Er en Huken sele kjøpt hos Brukshunden. Den har ring under brystet også så man kan bruke den som sporsele også. http://i93.photobuck...er/DSC00302.jpg Ser veldig fin ut! Men Brukshunden, er det en nettbutikk eller en butikk? Jeg må prøve den på til Mayah, for hun er litt rar i kroppen for de fleste seler. Brei og kort Siter
Guest Limo Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Så ut som en herlig dag For noen nydelige isblå øyne Mana har! Siter
pippin Skrevet 2. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Ser veldig fin ut! Men Brukshunden, er det en nettbutikk eller en butikk? Jeg må prøve den på til Mayah, for hun er litt rar i kroppen for de fleste seler. Brei og kort Brukshunden ligger på Alnabru! Ikke langt fra Smart Club. Har veldig mye fint, profft og ordentlig utstyr der. Og veldig behjelpelig personale! Naboen min som driver butikken tror jeg. Drevet med hundekjøring så han kan en god del. Bare å gå innom å prøve på seler det. Har mange varianter der. Så ut som en herlig dag For noen nydelige isblå øyne Mana har! Ja de er fine de Ida: Østmarka er en eneste stor perle! Er så glad jeg bor her jeg bor! Siter
Heidihj Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Brukshunden ligger på Alnabru! Ikke langt fra Smart Club. Har veldig mye fint, profft og ordentlig utstyr der. Og veldig behjelpelig personale! Naboen min som driver butikken tror jeg. Drevet med hundekjøring så han kan en god del. Bare å gå innom å prøve på seler det. Har mange varianter der. Takk for tipset! Skal se om jeg får dratt innom en dag da! Siter
SandyEyeCandy Skrevet 3. Mai 2012 Rapporter Skrevet 3. Mai 2012 Flott dag, og merkelig tekstur på bolledeigen. Siter
Recommended Posts