Gå til innhold
Hundesonen.no

Vis meg din hest og ditt hestehold


Toller
 Share

Recommended Posts

Åååå, jeg savner hest så forferdelig mye at det gjør vondt :(

Hvis jeg en vakker dag blir frisk i ankelen skal jeg ri på fast basis. Ingenting jeg elsker mer enn å sette meg opp på en hest og ri. Glemmer alt, kun meg og hesten i hele universet. Det er en så fantastisk følelse at det kan ikke beskrives en gang, og det er så ufattelig kjipt at jeg ikke kan ri! :( :(

Dere har flotte hester alle sammen!

Hvorfor kan du ikke ri? Uten stigbøyler?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner hest jeg å, men jeg har betennelser i knærne som følge av sprangridning. Joda jeg kan ri, men får vondt i flere dager etterpå, selv uten stigbøyler.

Og jeg vil ri aktivt om jeg skal begynne igjen så det får bli med drømmen!

Derimot om jeg får småbruk så skl jeg ha to kaspiske hester som kjørehester og plenpryd :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke mine hester da, men men.

Fjonar min lille elskling :wub: som var "min" i 9mnd når jeg gikk på folkehøyskole. Fy så jeg savner den hesten!

227067_10150610343885121_901075120_18651398_936305_n.jpg

Han kunne være en skikkelig ufyselig sak ift biting/napping og var skeptsik til hender og bråe bevegelser fordi folk gjerne dasket etter ham når han "nappet". Noe som i grunn var totalt unødvendig med mindre han var i skikkelig bøllehumør, Fjonar skulle bare smake/sjekke han om du ikke hadde noe spennende :) Vi fikk et skikkelig fint forhold og stolte gjensidig på hverandre.

Så har vi Salkaponnis da (Salka fra jåbekk) ^^ Hun er islandshesten til søsteren min, som jeg noen ganger låner og andre ganger passer. Kjempekoselig hest :)

404931_10150567027900423_679970422_9185965_1907871541_n.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig tråd! Jeg har drevet med hest i alle år, og solgte gotlandsrussen min i høst som jeg brukte til ponnitrav. Siden det har det ikke blitt mye hest pga. mye skole, jobb og at jeg ikke har råd til egen. Heldigvis får jeg trene så mye jeg vil på varmblodstraverne til søsteren min :) Skal snart passe en klb. hoppe vi hadde før, og det gleder jeg meg til! :D

Lite bilde av oss på julafta for to år siden tror jeg :

104p1c7.jpg

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...