Gå til innhold
Hundesonen.no

Interiørting og tips


MonicaT
 Share

Recommended Posts

Siden vi nettopp har kjøpt hus som skal pusses opp, og jeg har snoket litt rundt på ulike soniser oppussingstråder, så kommer spørsmålet

Hvor finner man ulike ting som jeg vet flere har her inne

- Wallstickers av hunderaser

- Wallstickers med tekst (som til kjøkken, husker SFX la ut bilde av tekst som omhandlet oppskrifter etc)

- Kule skilt ha på veggen

Andre kule sider med interiørting og tang (evt blogger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

happylines.no har mange fine wallstickers! Stort utvalg, og man kan velge skriften på veggordene selv. Det er også mulig å designe sin egen, så trykker de den for deg. Har ikke bestilt derfra selv ennå, men vært i kontakt med de på mail, og de er veldig hjelpsomme og svarer raskt.

De har mange fine skilt på f.eks. Dorothea. De har ingen nettbutikk, men de hadde et greit utvalg i butikken i Lørenskog for ikke lenge siden iallefall.

Edit; Den er sikkert nevnt på siden til SaraS, men sofiesvilla.no har også myye fint.. :ahappy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det har samme tema som denne tråden tar jeg meg friheten til å spørre om dere har noen ideer til hvor jeg kan finne stilige tapeter? Altså fototapeter eller tapeter med andre stilige mønstre. :)

Bare å spørre :-) jeg lurer også på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lager veggdekorer i vinyl. Jeg kan også lage siluetter av din hund, ikke bare et tilfeldig bilde av rasen. Jeg tar kr 100,- for å lage vectoren (omrisset som skal kuttes) da det er utrolig mye arbeid å lage. Men til gjengjeld kan du da bruke den på så mange veggdekorer du vil. Hva med døra inn til kennelen, vinduet i bilen, burene, utstyrskasser osv?

Dette er en siluett av min hund, Molly, som jeg har laget nå i kveld.

post-11018-0-20694700-1336169376_thumb.j

Originalen:

148928_10150732568371688_540106687_9747750_2127121290_a.jpg

Prisliste inne på www.bruktoggront.blogspot.com

Red1: Oii det ble stort, hvordan får jeg det mindre?

Red2: Fikk jeg det til nå, da?

Endret av Mollymor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...