pippin Skrevet 9. September 2012 Rapporter Share Skrevet 9. September 2012 Synes det er kjempestilig at han er lysere på bena enn ellers! Og så fiiiin! Ikke bitteliten pøbel lengre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. September 2012 Rapporter Share Skrevet 10. September 2012 Gratulerer så mye, han er veldig kjekk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 10. September 2012 Rapporter Share Skrevet 10. September 2012 Herregud, hva er det med hanekammen på disse hundene Jeanette produserer? Jeg synes definitivt dette er noe hun må ha som avlskriterie framover. En egen busteblodslinje synes jeg det skal bli til slutt. Geo virker som en helt super liten (stor!) fyr altså, artig at det går så bra på utstilling også! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 10. September 2012 Rapporter Share Skrevet 10. September 2012 Er nok ikke bare deepeyesene som har bust *ler* Har sett masse kelpier med skikkelig bust, ser skikkelig forbanna ut. Søte Geo er kjempefin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 10. September 2012 Rapporter Share Skrevet 10. September 2012 Fine bilder Ingvild! Han er så fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 15. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 7,5 måneder nå. Gæern, selvfølgelig. Og veldig kjærlig og god. Hvis dere tror dere ser en UFO, er det bare kameraet mitt som tuller litt med dere. Det koster flere tusen å reparere, så nå bare bruker jeg det til det dør helt. Derfor fikk det være med ut i regnet i dag! (Nå er dette et kamera som uansett skal tåle litt vann, da.) Geo speider utover jordet "sitt" Weeeee Kjekken Sjå-te-hælvett-å-kast-deinn-baillen-NO-blikk og -positur Enkle gleder for små gutter Søtnos Og jeg har fått enda en hodeskakker! Han skakker ikke like ofte som Tinka ennå, men han har tendensen. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Åh, nå begynner han få manneansikt igjen jo var en stund han brått så ut som han prøvde leke Collie *flirer* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 15. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Åh, nå begynner han få manneansikt igjen jo var en stund han brått så ut som han prøvde leke Collie *flirer* Haha, ja, han gjør det! Er ikke så lett å se det sånn i hverdagen, da er det ofte ørene bak og fårete uttrykk straks jeg snakker til ham, men når jeg så disse bildene ble jeg plutselig klar over at han har jammen meg fått litt mer bredde i hodet, ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Åh, han er seriøst kjempevakker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Han har fått mer mandig utrykke ja. Herlige øyne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Å, han er fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Veldig fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Mannemann han der! Så staselig kar vettu. Og en ting jeg legger merke til er at han har rolige øyne. Mange kelpier har busybusybusy øyne. Ikke noe galt i det selvsagt, men rolige øyne er kjempepent. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 15. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Mannemann han der! Så staselig kar vettu. Og en ting jeg legger merke til er at han har rolige øyne. Mange kelpier har busybusybusy øyne. Ikke noe galt i det selvsagt, men rolige øyne er kjempepent. Rolige øyne, vilter kropp Takk for kommentarer dere, han er en skjønn gutt både utenpå og inni. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Åååh Når er det dere er i Trøndelag igjen sa du? Jeg vil klå på kelpie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puttiva Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Så fin han er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 15. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Åååh Når er det dere er i Trøndelag igjen sa du? Jeg vil klå på kelpie Haha! Nå drar vi ikke nordover før rundt midten av desember-ish. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 7,5 måneder nå. Gæern, selvfølgelig. Og veldig kjærlig og god. …og veldig, veldig fin! Misunner deg de jordene altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Han er så fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Kjempefin! (Syntes på en måte han ligner på Balrog og på en annen så gjør han ikke det i det hele tatt. Men i noen øyeblikk så ligner de veldig! Kan se at de er i slekt iallefall. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Kjempefin! (Syntes på en måte han ligner på Balrog og på en annen så gjør han ikke det i det hele tatt. Men i noen øyeblikk så ligner de veldig! Kan se at de er i slekt iallefall. ) Jeg er enig, det er ett eller annet med øynen/blikket som er ganske likt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 15. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Oktober 2012 Å så moro med flere bilder av Geo! Og bilder som kompenserer for alle crazy-bildene BP tok av han ( ) ... han blir jo bare vakrere og vakrere, hvis han er heldig blir kanskje t.o.m. like pen som Strider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 16. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 …og veldig, veldig fin! Misunner deg de jordene altså! Det beste med disse jordene er at de befinner seg rett utenfor døra mi! Jordet vi var på i går grenser til hagen min liksom. Kjempefin! (Syntes på en måte han ligner på Balrog og på en annen så gjør han ikke det i det hele tatt. Men i noen øyeblikk så ligner de veldig! Kan se at de er i slekt iallefall. ) Jeg er enig, det er ett eller annet med øynen/blikket som er ganske likt. Jeg syns også det er noe med øynene/blikket som minner om Balrog. Og ellers syns jeg også Geo minner litt om Harly. Det kom ikke så godt fram på bildene jeg tok i går, men jeg ser det ofte i hverdagen. Det er litt artig at slektskapet faktisk viser seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Ja på bildene likner han definitivt på Balrog altså, Harly.. kanskje ikke på akkurat disse bildene. Men det er så morsomt å se hvor forskjellige kelpier egentlig er - og så lurer jeg på om de som har feks briard eller OES ser like lett forskjell på sine hunder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattapult Skrevet 17. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Oktober 2012 Geo er så kjekk! :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts