Ingvild Skrevet 22. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Fin Geo! Lyst til å ture en dag over et jorde eller to? Jaaa! Tror jeg er opptatt resten av uka. Unntatt kanskje søndag. Burde lese til mandagens eksamen da, men må vel gå tur også? Hvis ikke det passer har jeg en del tid utover neste uke. (Det eneste er at det kryr gjerne av folk - særlig skigåere her hos oss i alle fall - på jordene på søndager, og det kan jo bli litt vel festlig med en gjeng kelpier i fri utfoldelse da kanskje.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Jaaa! Tror jeg er opptatt resten av uka. Unntatt kanskje søndag. Burde lese til mandagens eksamen da, men må vel gå tur også? Hvis ikke det passer har jeg en del tid utover neste uke. (Det eneste er at det kryr gjerne av folk - særlig skigåere her hos oss i alle fall - på jordene på søndager, og det kan jo bli litt vel festlig med en gjeng kelpier i fri utfoldelse da kanskje.) Neste uke passer best for meg, er full fart med jobbing og varetelling denne uken. Da kan jeg gjerne komme en formiddag om det funker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 22. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Neste uke passer best for meg, er full fart med jobbing og varetelling denne uken. Da kan jeg gjerne komme en formiddag om det funker. Jepsi pepsi! Er ferdig med eksamen senest tolv på mandag, tirsdag skole 10-14, onsdag 10-16, torsdag 10-12 og fredag fri! Så da er kanskje mandag, torsdag eller fredag greiest. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Åhh han er fiin Han har masse selv om han er slank, kjempefiin! Og veldig utrykksfulle hodebilder. De gutta våre altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 22. Januar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Jepsi pepsi! Er ferdig med eksamen senest tolv på mandag, tirsdag skole 10-14, onsdag 10-16, torsdag 10-12 og fredag fri! Så da er kanskje mandag, torsdag eller fredag greiest. Jeg kan egentlig alle dager, kanskje mandag eller fredag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 22. Januar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2014 Jeg kan egentlig alle dager, kanskje mandag eller fredag? Vi sier mandag! Avtales nærmere i løpet av helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 8. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 Vi har hatt sånn to-tre måneders lydighetspause, men er så smått i gang igjen nå. Filmet litt i dag, men det var jo ikke sånn innmari spennende å se på fant jeg ut, så filmen består av mer fjas enn lydighet. Han er herlig å trene med nå, altså! Vet ikke om det er fordi han er utsultet på lydighetstrening etter en lang pause, eller om han bare har blitt mer moden eller hva det er, men gøy er det i alle fall. Vår største utfordring framover blir å jobbe i krevende miljø og med vanskelige forstyrrelser. Han blir lett litt distrahert når det skjer ting rundt ham, så der må det mye mengdetrening til før vi kan begynne å konkurrere. Da er det bare å henge i, da! Lille lykketroll: 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 Fine Geo Måtte se uten lyd (Blaze og Pi ble så engasjert ) men så gøy å se dere nå! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 Sånn sprelling på ryggen gjør Dany også Og så litt raptus etterpå hihi Fint å se litt videoer fra dere. Og gleder meg til å se dere i ringen etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 For en fin bamse!Og må si han virker helt herlig og ser ut som dere er en super match!Også snørullingen da 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 Så flinke dere er 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 Herlig video! Hvor er det dere trener hen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 Åh så fin fvf begynner bli!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 Åh seriøøst.. Nå ble jeg helt forelsket! (Godt jeg har min egen!) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 8. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2014 Kule Geo! Herlig å se fremgangen deres. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Flinke, fine Geo! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Takk for koselige kommentarer. Herlig video! Hvor er det dere trener hen? Ved inngangen til Bioteknologibygningen Der er det et lite område med varmekabler i bakken, så det er helt bart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TonjeM Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Himmel så søt han er! Og virker da fokusert nok når det kommer folk forbi synes jeg? Kanskje du skulle forsøke å trene Shy en gang.. da kan vi snakke om lett-distrahert altså.. (da vi trente idag, hjemme i hagen - trent der en ziljard ganger fra før sånn at veldig lite som burde kunne distrahere - da var det dødsinteressant hver gang det dryppet en dråpe ned på lokket av fuglebrettet..) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 9. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Himmel så søt han er! Og virker da fokusert nok når det kommer folk forbi synes jeg? Kanskje du skulle forsøke å trene Shy en gang.. da kan vi snakke om lett-distrahert altså.. (da vi trente idag, hjemme i hagen - trent der en ziljard ganger fra før sånn at veldig lite som burde kunne distrahere - da var det dødsinteressant hver gang det dryppet en dråpe ned på lokket av fuglebrettet..) Haha! Et og annet menneske er ikke så vanskelig, men når det er mange folk og mange hunder og mye trøkk, da er det verre. Da må han nemlig både jobbe mye med seg selv for å beherske seg, samtidig som han skal utføre øvelser. Da kan det bli litt kortslutning i blant. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Han er så søt Et skikkelig lykketroll ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Fy søren så bra! Vi må få tatt en treningssamling igjen i Ås snart 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 9. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2014 Fy søren så bra! Vi må få tatt en treningssamling igjen i Ås snart Pi og jeg er med også 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 25. Februar 2014 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2014 Årets første spor! Det er helt bart overalt her nå, så i dag la jeg ut et jordespor. Jeg husker ikke sist Geo gikk spor, så la bare ut et spor på ca 350 meter med fem pinner (alle temmelig små) og to vinkler. Det fikk ligge en halvtimes tid før vi begynte å gå. Han fikk ca. tjue meter sporoppsøk, sjekket ut til venstre og snudde med en gang og gikk riktig vei til høyre. Der gikk han rett på og plukket opp pinne nummer én, og dermed var vi i gang med et spor som viste seg å bli kjempebra. Alle pinnene ble med hjem, han jobbet selvstendig og nøyaktig i passelig tempo og hele sporet var rett og slett akkurat som jeg vil ha det. Super start på sporsesongen! Skulle ønske man kunne konkurrere i NBF-spor uten den der hersens lydigheten. Klar for å sette i gang. 11 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2014 Herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 25. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2014 Geo er så søt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts