Gå til innhold
Hundesonen.no

Hjelp, er det noen som vet????


Vala

Recommended Posts

=D> hehe, sorry, kunne ikke dy meg!

En velkjent start på endel av innleggene på et ANNET forum, hihi! Nå har jeg ikke tittet skikkelig rundt her inne enda, men jeg håper at trådene er litt mer forklarende enn som jeg startet med nå!

Nå er jeg vel ganske så sent (diltende) ute etter flesteparten her. Men det kommer vel endel etter meg også ;);)

Vel, ha tålmod med meg, så kanskje jeg skjønner systemet her snart!

Sofus hilser også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jente på 31 år, har en hormongal unghund for tiden, Sofus som er nå 9, 5 mnd. gammel..... krever sitt den alderen der gitt!

Har vært relativt aktiv på Canis tidligere (bortsett fra de to siste mnd. føles det som), men nå ble det litt tomt og stille der i det siste..

Utenom Sofus, så er det en nydelig frøken som er datteren min ;) pluss noen andre dyr, hehe...

Sånn, da tror jeg vel at det meste var sagt! Er det noen som lurer på noe, eller vil påpeke noe, så bare PEK i vei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for eksempel, nå satt jeg og lurte på hvordan dere (mesteparten av dere iaf) har laget de flotte "bannerene" av hundene deres??? Antar at det ikke er via hundesonen?

:?

Så den litt sent... men poster vekk, så får jeg sikkert en stjerne i margen ;)

Hvordan de lager banner holder de tett tett ved brystet. Jeg har vel slitt i photofiltre i hele dag. Begynner nå å skjønne bittelitt... Finner jeg svar på bannergåten skal jeg si det til deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Feil forum, les reglene =D> Var det første som slo meg!

Velkommen skal du være! Kjør aldri aldri slike stunt igjen [-X Noen av oss sliter med etterdønninger

Margrete

Hehe, sorry, men fristelsen ble for stor ;) Men jeg skal iaf ALDRI gjøre det flere ganger. Jeg er et stort fan av beskrivende tekster!

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så den litt sent... men poster vekk, så får jeg sikkert en stjerne i margen ;)

Hvordan de lager banner holder de tett tett ved brystet. Jeg har vel slitt i photofiltre i hele dag. Begynner nå å skjønne bittelitt... Finner jeg svar på bannergåten skal jeg si det til deg ;)

Kjempe flott Margrete! Jeg får vel forsøke meg frem selv også, så får vi se hvem av oss som finner det ut først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...