Gå til innhold
Hundesonen.no

En liten tur fredag formiddag?


Hermes
 Share

Recommended Posts

Hei, vi kommer til Oslo til helgen, skal overvære LC-prøven og få bo hos tøfflus. Vi kommer med nattoget fredag morgen, og har formiddagen å slå i hjel frem til tøfflus er ferdig på jobb. Hva kan vi finne på i Oslo en formiddag når man har hund med? Hvis vi får byttet til turtøy på en eller annen måte, er det noen som har lyst og anledning til å gå en tur, og har forslag om hvor og hvordan? Vi er altså på Oslo S i 8-tiden på morgenen, sikkert trøtte som fy alle tre (meg, min samboer, og Hermes). Helst skulle vi nok lånt en seng, haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt Grefsenkollen er en ypperlig tur! :D

Jeg pleier ofte å gå en lang tur i marka på fredager, siden jeg har fri da. Fredag som kommer er litt uklar, men vi kan sikkert gå tur. Og hvis dere er to mennesker og én hund, og vil "låne" en, så kan jeg ta med to. :P (greier ikke begge alene)

Er evt. mulig å skifte her hos meg (31-bussen fra Oslo S til Aker Sykehus), så kan jeg sikkert shippe dere ned til Tøfflus etter tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg bare kommer med en hund på tur, siden Issi er på antibiotika. Så kan hun ligge hjemme og slappe av og heller fokusere på at Amiga oppfører seg ;P

Ellers å kan jeg kommer til Røa. :P

har funnet en fin runde på grusveiene,også ende opp på retrieverklubben hvor de kan herje løse også gå bort til bogstad gård igjen.

Kan få skiftet her også om dere vil, så da kan dere velge hvor dere vil gå tur! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig kommunikasjon i heimen her, er visst snakk om at vi rekker opp til tøfflus før hun drar på jobb, og at vi evt. kan hvile litt der. Men, det er jo fortsatt tid og mulighet for å dra ut noen timer!

Forøvrig er vi på Oslo S allerede rundt halv 7 en gang, og det er kanskje litt tidlig for tur uansett :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig kommunikasjon i heimen her, er visst snakk om at vi rekker opp til tøfflus før hun drar på jobb, og at vi evt. kan hvile litt der. Men, det er jo fortsatt tid og mulighet for å dra ut noen timer!

Forøvrig er vi på Oslo S allerede rundt halv 7 en gang, og det er kanskje litt tidlig for tur uansett :P

litt utpå dagen passer bedre for oss ikke opp kl 6 personene ja :whistle:

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hermes kan ta med Mocca på tur han, da blir hun så glad :D

Umf, ikke stjel ekstrahandler! :P

Hvis vi skal gå her-ish (Maridalen eller Grefsenkollen) og Anette skal være med, så kan kanskje hun plukke opp? Jeg kan dessverre ikke putte en fremmed hannhund i bilen med mine før etter tur...

Alternativt er det buss til Majorstua og bane til Røa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umf, ikke stjel ekstrahandler! :P

Hvis vi skal gå her-ish (Maridalen eller Grefsenkollen) og Anette skal være med, så kan kanskje hun plukke opp? Jeg kan dessverre ikke putte en fremmed hannhund i bilen med mine før etter tur...

Alternativt er det buss til Majorstua og bane til Røa.

ja skal vi til degish så kan jeg ta de med om jeg får adresse osv :P

evnt kan man ta det på røa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Umf, ikke stjel ekstrahandler! :P

Hvis vi skal gå her-ish (Maridalen eller Grefsenkollen) og Anette skal være med, så kan kanskje hun plukke opp? Jeg kan dessverre ikke putte en fremmed hannhund i bilen med mine før etter tur...

Alternativt er det buss til Majorstua og bane til Røa.

Jo, men atte.... Mocca VIL være med hun.

Maridalen er jo fint, da kan Hermes ta bussen rett utenfor døren her og opp til Brekke-krysset så kan dere gå derfra og langre enn lengt så mye dere bare orker :D

*noe sier meg at jeg plutselig blandet meg veldig inn, hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...