Gå til innhold
Hundesonen.no

Sonentreff 21.04.2012


pippin
 Share

Recommended Posts

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Så utrolig fine bilder! Takk for en hyggelig dag, folkens! PS. Vi gleder oss offisielt til utstilling, takket være Lill

For en herlig dag vi fikk! Alle hundene storkoste seg og tror alle hadde en kjempefin dag! Vi fikk ihvertfall trent på å konsentrere oss med flere hunder tilstede. Samt å ha fokus på meg selv om vi

Ja bare å låne :) Har merket bildene med navn, men skriv gjerne fotograf: Hanne Nordskag :)

Tusen takk :)

Jeg gjør det med glede, men trodde vi var enige om å gjemme litt på henne :lol:

Joa, men så finnes det en Line på sonen som mener og syntes og jeg lar meg nesten friste jeg da vøtt :lol:

Hvilken rase er dette? Azawach? Utrolig flott!

Du er ikke den eneste som har spurt om det, hihi. Men som Lill sier, en korthår saluki :)

Og takk :)

Tenk at Mocca har fått meg til å like Saluki :wub:

Tenk det, så hyggelig :)

Og siden moren din liker Hottie så godt burde dere vel egentlig ha en saluki en gang....*fnis*

Ennå mere fine bilder, takk for at dere deler med oss kameraløse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal ikke ha en saluki en gang. Vi skal ha SALUKIEN en dag :heart:

Godt å høre for idag var hun nr fra å få juling. Ikke av meg da, men av de andre hun løp løs med. Hun syntes nemlig at det var så lenge siden hun hadde sett dem at nå var det hennes tur til å være sjef, noe de andre ikke var enige i. Noen minutter i bånd hver gang hun yppet seg løste opp, men fy søren så bitch hun var idag altså. Tror du skjemte henne aaaltfor mye bort igår jeg, det er din skyld :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre for idag var hun nr fra å få juling. Ikke av meg da, men av de andre hun løp løs med. Hun syntes nemlig at det var så lenge siden hun hadde sett dem at nå var det hennes tur til å være sjef, noe de andre ikke var enige i. Noen minutter i bånd hver gang hun yppet seg løste opp, men fy søren så bitch hun var idag altså. Tror du skjemte henne aaaltfor mye bort igår jeg, det er din skyld :lol:

:wub::innocent::hug: Hottie :hug::innocent::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jankaa? Når er valpetassen din født? Lurer på om vi kanskje har en kullsøster i hundeklubben her. Men jeg er ikke sikker. Men er vel ikke så mange stabyhoun kull i norge??

Hun er født 7 januar i år, og er importert fra Sverige :) Hva heter hunden i klubben deres? :) Fra hennes kull er det kun to importerte tisper, det er henne selv, og en som heter Ylva. Men jeg vet det er noen som har tatt inn fra en annen oppdretter i Sverige nå nylig, men den er nok litt yngre. Hvor holder du til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse fine bilder! Det ser ut til at dere hadde en kjempekoselig dag! Jeg skulle gjerne vært der jeg også, men sendte Tinka i stedet. :P

IMG_1765.jpg

For et herlig bilde av verdens fineste labrador! :heart:

Tinka er et rally-talent!

800x535-DSC_6827.JPG

Seriøst!? Har Tinka et talent? Dette må jeg få høre mer om! :lol:

Så mange morsomme bilder. Du la ikke ut: "Dame angrepet av labrador på Ekeberg!", da. :lol: Ikke minst: "Farlig labrador sier: Iiinnsjil, jeg bomma på bolla jeg skulle rappe!" :innocent:

Dette må jeg også få høre mer om, haha. Jeg må bare beklage på vegne av drittbikkjen. :icon_redface: Hun kan være litt kjapp når hun har sett seg ut mat hun vil ha. Hun gir begrepet mataggressivitet et nytt innhold, kan man si.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg også få høre mer om, haha. Jeg må bare beklage på vegne av drittbikkjen. :icon_redface: Hun kan være litt kjapp når hun har sett seg ut mat hun vil ha. Hun gir begrepet mataggressivitet et nytt innhold, kan man si.

For å si det slik så skjønner vi plutselig alle historier om Tinka og mat :aww:

Ida holdt en bolle i en pose i hånden og vel, Tinka tok sats og dro løs posen med bollen, Ida blødde litt, jeg løp og hentet plaster mens Tollef dro posen med bollen ut av munnen på Tinka :P

Tinka er søt

800x535-DSC_6933.JPG

Fingerentil Ida

800x535-DSC_6934.JPG

Tinka aner fred og ingen fare og husker ingenting om bollekidnapping :P

800x535-DSC_6935.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det slik så skjønner vi plutselig alle historier om Tinka og mat :aww:

Ida holdt en bolle i en pose i hånden og vel, Tinka tok sats og dro løs posen med bollen, Ida blødde litt, jeg løp og hentet plaster mens Tollef dro posen med bollen ut av munnen på Tinka :P

Whaat? Er det mulig å gjøre det? Jeg er imponert over Tollef sine skills!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Whaat? Er det mulig å gjøre det? Jeg er imponert over Tollef sine skills! :lol:

Neinei, feil i historien.

1. Tinka stjeler papirpose med bolle fra en stol.

2. Tollef vrestet hele greia fra Tinka og ga den til Ida som innrømmet et visst kjennskap til matbiten.

3. Tinka tok sats og glefset til seg papirposen med bollen IGJEN, pluss litt av tommelen til Ida.

4. Se 2. ;)

Ellers er vi vant til å plukke ting ut av munnen til hundene våre, så da gjorde vi jo bare det. Tinka var riktig nok ti hakk mer motvillig enn noen av våre noen gang har vært (kanskje bortsett fra når Odin har spist kattebæsj - ja, vi har gravet det ut av munnen hans for å se hva det var han hadde fått tak i).

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha rareste Yarisen som ikke forstår at stressa unghund bomber ikke får være ute på treff! Jaja, nå er det nazi-regime og ikke noe snille mor lenger!

Takk for hyggelig treff om jeg ikke har nevnt det før. Det kommer forhåpentligvis noen bilder fra meg ikveld, men det ble ikke tatt så innmari mange :(

Men kamera var ihvertfall med :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei, feil i historien.

1. Tinka stjeler papirpose med bolle fra en stol.

2. Tollef vrestet hele greia fra Tinka og ga den til Ida som innrømmet et visst kjennskap til matbiten.

3. Tinka tok sats og glefset til seg papirposen med bollen IGJEN, pluss litt av tommelen til Ida.

4. Se 2. ;)

Ellers er vi vant til å plukke ting ut av munnen til hundene våre, så da gjorde vi jo bare det. Tinka var riktig nok ti hakk mer motvillig enn noen av våre noen gang har vært (kanskje bortsett fra når Odin har spist kattebæsj - ja, vi har gravet det ut av munnen hans for å se hva det var han hadde fått tak i).

Haha! Det høres ut som et handlingsforløp jeg har vært vitne til en gang eller tre før. :lol:

Det er ikke farlig å stappe hendene inn i kjeften hennes når hun har stjålet noe, men det fører gjerne til at hun kaster det i seg enda mer, og da får jeg som oftest i alle fall ikke tak i det. Så ofte ender det bare opp med at hun får spise det. Det kommer jo ut igjen før eller senere. :aww: (Ikke kaviartuber, da.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg lettere sjokkert over at min datter liker at jeg nærmest ble spist av en kamprador på Ekeberg. Men jeg skjønner henne egentlig enda bedre (Tinka, altså), hvis jeg egentlig stjal mat som hun hadde funnet = hennes mat. :wub: Lille utsulta labradoren trengte jo bolla si selv, hun. Papirpose er fiber det, for tenk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...