Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvor finner du kursannonser?


borderen
 Share

Recommended Posts

Ja en nettside som vises som kurskalender er en god ide! Der man kan krysse av hva man ønsker at kalenderen skal vise; hvilken sport, i hvilke fylker, hvilket nivå, kurstype/varighet (ukesbasis/helgekurs/annet) osv! Også må det være gratis å legge inn annonser og å bruke, slik at det faktisk blir like mye brukt av de små bedriftene som de store. Så kunne nettsiden heller fått inntekter via annonsebannere/reklame.

Det hadde vært supert, men som eg gratis løsning så hadde det kanskje ikke vært så dumt med en egent facebook side der alle kurs kan samles. Eneste jeg er redd er at det kan bli veldig rotete. De som vil annonsere kurs kan legges til som administrator i gruppen sånn at de kan annonsere sine kurs der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg også savner når jeg ser annonser på kurs er hvilken treningsmetode man bruker. Det er ikke alle som er like flinke til å utdype hvordan de trener på kursene. Jeg har brent meg på dette før, så det er et tips til dere som skal legge ut annonse :) Kjør på med beskrivelser og eksempler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...