FlippogRime Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Er det andre enn meg som sliter med at hundesonen ikke går ann å få i annet enn mobilversjon? På mobilen er det jo helt greit, der velger jeg alltid mobilversjonen uansett, men det er litt plagsomt å ikke kunne ha den vanlige versjonen på dataen. Før kunne jeg bytte mellom IP.Board (?) og IP.Mobile (?), men nå står det kun Fullversjon og Norsk nederst på siden, trykker jeg på fullversjon kommer jeg bare inn på samme siden igjen, altså mobilversjonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauda. Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Jeg fikk plutselig og ufrivillig mobilversjonen på mobilen. Og det funker ikke å trykke på full versjon... Vil gjerne ha igjen fullformatet- synes det er hyggeligere. Men hva gjør man når knappen ikke virker? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Har hatt samme problemet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 18. April 2012 Rapporter Share Skrevet 18. April 2012 Jeg fikk plutselig og ufrivillig mobilversjonen på mobilen. Og det funker ikke å trykke på full versjon... Vil gjerne ha igjen fullformatet- synes det er hyggeligere. Men hva gjør man når knappen ikke virker? Det fikk jeg og nå etter oppdateringen. Jeg liker det ikke, man ser jo ikke nylig opprettede emner og man må inn på hvert enkelt emne for og se hva som skjer i de forskjellige forumdelene.. Tungvint. Jeg vil heller ha fullformatet.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlippogRime Skrevet 19. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Er det noen moderatorer (evt. Espen) som har mulighet til å se på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Jeg har samme problem Vil ha nettversjonen, knappen virker ikke og jeg er stuck med mobilversjonen... Som igjen gjør at jeg ikke gidder å gå inn å se, man får ikke oversikt over nye svar og slikt da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Jeg var lur og bokmerket nye innlegg før jeg ble stuck med mobilversjonen. Men kjipt at man ikke kan bruke fullversjonen. Liker den best. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 +1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Er det noen moderatorer (evt. Espen) som har mulighet til å se på dette? Ingen moderatorer har noe med dette, jeg har poket Espen og driver og prøver å finne ut av det selv 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Jeg fikk plutselig og ufrivillig mobilversjonen på mobilen. Og det funker ikke å trykke på full versjon... Vil gjerne ha igjen fullformatet- synes det er hyggeligere. Men hva gjør man når knappen ikke virker? Jeg har samme problem Vil ha nettversjonen, knappen virker ikke og jeg er stuck med mobilversjonen... Som igjen gjør at jeg ikke gidder å gå inn å se, man får ikke oversikt over nye svar og slikt da. Helt enig! Mobilversjonen er uoversiktlig, jeg må bla mye mer for å finne ting som jeg kan se på fullversjonen. Jeg får ikke sitert eller bladd videre. Det går noen ganger å trykke next, men stort sett må jeg oppdatere siden eller faktisk gå ut og inn igjen for å se neste side. Derfor blir det lite sonen når jeg ikke er hjemme, og det blir ingen siteringer. Her ble det også plutselig en dag byttet fra fullversjon til mobilversjon, og fullversjonknappen fungerer ikke. Bra du "maser" på Espen Anette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 Helt enig! Mobilversjonen er uoversiktlig, jeg må bla mye mer for å finne ting som jeg kan se på fullversjonen. Jeg får ikke sitert eller bladd videre. Det går noen ganger å trykke next, men stort sett må jeg oppdatere siden eller faktisk gå ut og inn igjen for å se neste side. Derfor blir det lite sonen når jeg ikke er hjemme, og det blir ingen siteringer. Her ble det også plutselig en dag byttet fra fullversjon til mobilversjon, og fullversjonknappen fungerer ikke. Bra du "maser" på Espen Anette! ikke plutselig, ved oppgradering på sonen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 21. April 2012 Rapporter Share Skrevet 21. April 2012 ikke plutselig, ved oppgradering på sonen I ettertid forstod jeg det, men der og da kom det plutselig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 Dere som har mobilversjonen, hvordan får dere sitert? Hos meg er det en generell replyknapp nederst på siden så jeg kan legge innlegg i tråden og overst på siden en knapp så jeg kan starte egen topic.Og det er de valgene jeg har... du jeg fant ut hvordan du får full versjon: gå inn på chatten, så tryk full versjon,den knappen fungerte supert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 25. April 2012 Rapporter Share Skrevet 25. April 2012 du jeg fant ut hvordan du får full versjon: gå inn på chatten, så tryk full versjon,den knappen fungerte supert Hurra, det funka! Nå kan jeg sitere igjen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts