Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Er det andre enn meg som sliter med at hundesonen ikke går ann å få i annet enn mobilversjon? På mobilen er det jo helt greit, der velger jeg alltid mobilversjonen uansett, men det er litt plagsomt å ikke kunne ha den vanlige versjonen på dataen. Før kunne jeg bytte mellom IP.Board (?) og IP.Mobile (?), men nå står det kun Fullversjon og Norsk nederst på siden, trykker jeg på fullversjon kommer jeg bare inn på samme siden igjen, altså mobilversjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk plutselig og ufrivillig mobilversjonen på mobilen. Og det funker ikke å trykke på full versjon... Vil gjerne ha igjen fullformatet- synes det er hyggeligere. Men hva gjør man når knappen ikke virker?

Det fikk jeg og nå etter oppdateringen. Jeg liker det ikke, man ser jo ikke nylig opprettede emner og man må inn på hvert enkelt emne for og se hva som skjer i de forskjellige forumdelene.. Tungvint. Jeg vil heller ha fullformatet..
  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk plutselig og ufrivillig mobilversjonen på mobilen. Og det funker ikke å trykke på full versjon... Vil gjerne ha igjen fullformatet- synes det er hyggeligere. Men hva gjør man når knappen ikke virker?

Jeg har samme problem :( Vil ha nettversjonen, knappen virker ikke og jeg er stuck med mobilversjonen... Som igjen gjør at jeg ikke gidder å gå inn å se, man får ikke oversikt over nye svar og slikt da.

Helt enig!

Mobilversjonen er uoversiktlig, jeg må bla mye mer for å finne ting som jeg kan se på fullversjonen.

Jeg får ikke sitert eller bladd videre. Det går noen ganger å trykke next, men stort sett må jeg oppdatere siden eller faktisk gå ut og inn igjen for å se neste side.

Derfor blir det lite sonen når jeg ikke er hjemme, og det blir ingen siteringer.

Her ble det også plutselig en dag byttet fra fullversjon til mobilversjon, og fullversjonknappen fungerer ikke.

Bra du "maser" på Espen Anette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig!

Mobilversjonen er uoversiktlig, jeg må bla mye mer for å finne ting som jeg kan se på fullversjonen.

Jeg får ikke sitert eller bladd videre. Det går noen ganger å trykke next, men stort sett må jeg oppdatere siden eller faktisk gå ut og inn igjen for å se neste side.

Derfor blir det lite sonen når jeg ikke er hjemme, og det blir ingen siteringer.

Her ble det også plutselig en dag byttet fra fullversjon til mobilversjon, og fullversjonknappen fungerer ikke.

Bra du "maser" på Espen Anette!

ikke plutselig, ved oppgradering på sonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har mobilversjonen, hvordan får dere sitert? Hos meg er det en generell replyknapp nederst på siden så jeg kan legge innlegg i tråden og overst på siden en knapp så jeg kan starte egen topic.Og det er de valgene jeg har...

du jeg fant ut hvordan du får full versjon:

gå inn på chatten, så tryk full versjon,den knappen fungerte supert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...