LilleZara Skrevet 16. April 2012 Rapporter Skrevet 16. April 2012 Nytt tema Håper flere vil være med denne gangen! Tolkes som vanlig fritt,og man kan bruke den teknikken man selv har lyst til (data,malig,blyant,tusj,osv.) Alt er lov Diskutering og spørsmål om tema,regler osv. tas i denne tråden. Her postes kun ferdige bilder og kommentarer som har med det å gjøre. Ingen får poste bildene sine før mandag 23.april kl.00.00. Lykke til! Siter
LilleZara Skrevet 22. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 22. April 2012 (endret) Ikke fornøyd med noe,but here it goes! : Gullbra,ikke sant? Edit: Jeg må forresten bare nevne at jeg vet at kampfisken ikke hører til havet,men slang den med likevell jeg Endret 23. April 2012 av LilleZara 4 Siter
ceccy Skrevet 22. April 2012 Rapporter Skrevet 22. April 2012 Jeg er jo bare flinkest da! *ler* 4 Siter
Ingridhw Skrevet 23. April 2012 Rapporter Skrevet 23. April 2012 Tenkte med en gang på sangen "Hodet over vannet", så her er min skisse! 3 Siter
MegaMarie Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Skrevet 30. Mai 2012 Slang meg på, jeg! Wow, dette var så enkelt og nydelig som noe kan bli i paint! Du er utrolig flink! Siter
Recommended Posts