Gå til innhold
Hundesonen.no

Å melde andre inn i facebookgrupper.


Hampus
 Share

Recommended Posts

Synd at man må adde dem, istedenfor å spørre om de vil være med, men det er jo FB sin feil, ikke din. Og i ditt tilfelle forsøker du jo faktisk å få tak i dem du vil.

Det jeg føler er fremstilt her er at folk bare tar seg friheten til å slenge folk inn i hvilken som helst gruppe :)

Hadde jo gått an og spurt hver enkelt av de da. På veggen deres eller på melding. Mer arbeid ja, men mer redelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Er noen grupper som jeg får oppdateringer fra, og kan ikke huske at jeg hadde blitt medlem der. :P Men ikke tenkt så mye over det, siden det er så mange år siden jeg registrerte meg der, hehe, men er vel bare blitt lagt til i de gruppene.

Synes ikke det er irriterende overhodet, jeg, blir jo ikke invitert OVER alt selvom jeg har kanskje litt for mange venner der, så er jo bare å melde seg ut av gruppene når det en sjelden gang skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir dødsirritert over å bli lagt til grupper uten å bli spurt. Ja det er "bare" å melde seg ut om man ikke er interessert, men det er ikke poenget. Det blir som: det er lettere å få tilgivelse enn tillatelse. Jeg syns faktisk det er frekt. Jeg vil selv bestemme hvilke grupper jeg skal være med i ved at folk kan spørre meg, ikke ved at de legger meg til uten at jeg har bedt om det.

Signeres! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg hadde trudd at nokon andre skulle ha nemnt det til no, men sidan det einaste som blir brukt som motargument er at det er irriterande og teit, får eg ta det sjølv:

Det store problemet med eit slikt system, er at FB etterkvart er vorte unormalt "viktig" i samfunnet, i fleire situasjonar er det no FB som viser kven du er, og ikkje motsatt. Når du då plutseleg blir meldt inn i swingergrupper, FrP og "Vi som støtter omskjæring av jenter", kan ein plutseleg framstå som ein HEILT annan enn den ein er, og det i tildels viktige situasjonar, der det blir avgjort om folk vil ha noko med deg å gjere eller ikkje. Har ein så ikkje noko fokus på dette, som nok er tilfelle for veldig mange, er det overhode ikkje bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...