Enits Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mai 2012 Hahaha så kul! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 11. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2012 Hei hei. Bare kom over en nettside med garn som jeg tenkte du kanskje ville finne interessant http://luxyarn.yarnshopping.com/ På meg virker det å være mye spennende der til ikke så alt for ille pris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 11. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2012 Ja, der var det mye billig garn! Men har de noen rene naturfibre? Jeg fant bare blandingsgarn der inne, men tittet heller ikke altfor nøye akkurat nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 11. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2012 Ja, der var det mye billig garn! Men har de noen rene naturfibre? Jeg fant bare blandingsgarn der inne, men tittet heller ikke altfor nøye akkurat nå. Har ikke sett så nøye jeg heller men nederst på siden er det sånn filtersak der du kan velge type garn osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 11. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2012 Ja, jeg så det, men det dukket opp bare blandingsgarn når jeg gikk inn på kategoriene der også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 11. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mai 2012 Hmm da vet jeg ikke hehe Men kan se om jeg finner ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 16. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2012 Nyfødtkjole. Fargene ble snåle, vet ikke hvorfor. Har prøvd å fikse opp i de, og det ble sånn nogenlunde. Den har en fin og klar lillafarge irl. Rød knapp på ryggen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2012 sååå skjønn den var Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2012 Ååååååååh. Omattebare...! Altså - FIN! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 16. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2012 Tusen takk! Jeg synes den ble sååå søt altså! Det blir ikke noen flere nyfødte på meg, men noen andre må se til å formere noe til å passe inn i den der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 17. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2012 Tusen takk! Jeg synes den ble sååå søt altså! Det blir ikke noen flere nyfødte på meg, men noen andre må se til å formere noe til å passe inn i den der. Meee Neida.. Joda.. Neida. Ok neida.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 17. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2012 Meee Neida.. Joda.. Neida. Ok neida.. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 17. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2012 Nyfødtkjole. Fargene ble snåle, vet ikke hvorfor. Har prøvd å fikse opp i de, og det ble sånn nogenlunde. Den har en fin og klar lillafarge irl. Rød knapp på ryggen Nääe så söt! Du å du va duktig du är Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 18. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2012 Meee Neida.. Joda.. Neida. Ok neida.. Ja, du! Joda.. Jepp. Joooooo. Ok? Nääe så söt! Du å du va duktig du är Tusen takk! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 18. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2012 Wow du er flink! Og kreativ! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 18. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2012 Kjempefin! Ser dog litt komplisert ut..hva slags teknikk er det der? Holder meg til blomster og heklekant foreløpig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 18. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Mai 2012 Takk Sara og mara! Det er ikke så komplisert altså. Selvfølgelig ikke nybegynnerprosjektet, men absolutt ikke avansert heller. Ingen spesiell teknikk. For det meste double crochet (stav?) på kroppen til kjolen, fastmasker og noen bubble stitches på kanten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Kuleste lua, jeg gleder meg innmari til å ta den i bruk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 22. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Jeg vil se bilde med den nye eieren inni! Eller enda bedre, irl! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 But ofcourse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 22. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Så hærlig kjole Mari. Gleder meg til å ta i bruk det du har laget til frøkna mi også, skal legge ut bilde når hun har kommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 22. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Mai 2012 Så koselig, baby! Det gleder jeg meg til å se. Den kjolen er for øvrig heklet i samme garn som jakken til jenta di. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2012 se her Mari. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 30. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mai 2012 naaawh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 31. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mai 2012 Å hellenuffan! Gu' så søt hun er, måtte jo konse for å se jakka jo. Ser ut som hun har masse å vokse i og det er jo bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts