LilleZara Skrevet 2. April 2012 Rapporter Skrevet 2. April 2012 Da var det på tide med et nytt tema Tolkes som vanlig fritt,og man kan bruke den teknikken man selv har lyst til (data,malig,blyant,tusj,osv.) Alt er lov Diskutering og spørsmål om tema,regler osv. tas i denne tråden. Her postes kun ferdige bilder og kommentarer som har med det å gjøre. Ingen får poste bildene sine før mandag 9.april kl.00.00. Siter
Ozzy Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Bare jeg som har tegnet denne gangen altså... Siter
:)Kine Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 Bare jeg som har tegnet denne gangen altså... Ferie vet du. Men det var artige tegninger selv om jeg ikke helt skjønte den første. Siter
Ozzy Skrevet 9. April 2012 Rapporter Skrevet 9. April 2012 (endret) hahah, jeg svarte først fordi jeg trodde jeg var i "draw-something" tråden! Litt hekta kanskje! Den er litt intern. Men det er noe av det jeg husker best fra barndommen. Storesøster slo hodet mitt i døren så det sprakk, fordi jeg dro ut kontakten når hun spilte tetris :P Endret 9. April 2012 av Ozzy Siter
Recommended Posts