Gå til innhold
Hundesonen.no

Rekkefølgen på PM


Recommended Posts

Er en ting jeg irriterer meg veldig over, og det er at de nye meldingene havner bakerst, og at jeg må bla meg bortover for å finne de. På de fleste andre fora så havner man direkte til den nye PM i "samtalen", men ikke her. Må jo bla 3-4 sider for å lese nyeste meldingen, evt skrolle langt ned for å finne den..

Er det noe som er slik permanent, eller skal det endres? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ? Jeg får den nye meldingen opp som et vindu på skjermen, jeg. Trykker så "vis" og kommer rett inn på meldingen og svarer på den, hvis jeg gidder .)

Når jeg får ny melding så går jeg inn på bildet av brevet, og trykker på "samtalen" og da havner jeg på første PM, hvor den nyeste er helt bakerst. Selv om samtalen er på flere sider.. Hadde vært kjekt å havnet direkte inn på siste side, evt snudd regla så nyeste er først, og eldre bakover i sidene.. Hvis du skjønner :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg får ny melding så går jeg inn på bildet av brevet, og trykker på "samtalen" og da havner jeg på første PM, hvor den nyeste er helt bakerst. Selv om samtalen er på flere sider.. Hadde vært kjekt å havnet direkte inn på siste side, evt snudd regla så nyeste er først, og eldre bakover i sidene.. Hvis du skjønner :P

Hvorfor ikke trykk på "vis" så blir det som du ønsker deg, helt av seg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg sendt deg en PM, så får vi se om du ser det :)

Hoho, nå føler jeg meg teit :D

Ser ikke noe vis jeg. Kommer det i samtalen, eller kommer det når jeg trykker på brevet? Så ingenting til venstre hvor det sto vis i hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Tror og Det er og skjedd noe med mobilversjonen på dette med siste side / sist leste uten at jeg helt har fått sjekket det nærmere?

hva da?

Jeg bruker mobilversjonen nå fordi den (YAY) ikke er så rar som den forrige var :P blant annet trykker jeg ikke mark all read istedenfor nytt content :P fått chatten på mobilen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

hva da?

Jeg bruker mobilversjonen nå fordi den (YAY) ikke er så rar som den forrige var :P blant annet trykker jeg ikke mark all read istedenfor nytt content :P fått chatten på mobilen også.

Den går nå til sist leste. Det er en tråd om dette at man før måtte bla gjennom "neste" fra side 1., f.eks ett mareritt for syklubben i "akkurat nå".

Red: Forumet altså, ikke PM det her.

Endret av Kåre Lise
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den går nå til sist leste. Det er en tråd om dette at man før måtte bla gjennom "neste" fra side 1., f.eks ett mareritt for syklubben i "akkurat nå".

Red: Forumet altså, ikke PM det her.

trykker du på riktig knapp da? :)

på mobilversjonen trykker du på pilen til høyre på skjermen. så kommer du til siste leste.

trykker du til venstre kommer du til starten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Kåre Lise

trykker du på riktig knapp da? :)

på mobilversjonen trykker du på pilen til høyre på skjermen. så kommer du til siste leste.

trykker du til venstre kommer du til starten.

Her heter den "neste" og tar deg til neste side.

Tidligere åpnet den alt på side 1, nå åpnes den på sist leste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her heter den "neste" og tar deg til neste side.

Tidligere åpnet den alt på side 1, nå åpnes den på sist leste.

okay,men da funker det som det skal da? :)

jeg trodde du mente når du så på lista over nye tråder, om du trykker til høyre der skal du komme til sist leste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...