ToneS Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Heihei! Mine besteforeldre, Jorunn og Bjørn fra Stjørdal, har gått videre til "finalen" om den beste strømhistorien og ble tatt film av i regi av NTE. Hadde satt pris på en stemme eller to Trykk på filmen og under filmen finner man "stem" knappen. Alle de som stemmer kan også velge å være med på trekningen av en iPad3. NTE - Smarte Strømvalg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Stemt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Så søte de var! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Så søte de var! Stemt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Søttt par! *stemt* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 29. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2012 Takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2012 Stemt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2012 Herregud, så søte de var! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 29. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2012 Takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2012 Har stemt, synd de ikke er på topp tre, de virker veldig koselige Jeg vil heller at to pensjonister skal vinne enn mange av de andre der (litt forutinntatt mening, hehe). Husk at man kan stemme hver dag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 30. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2012 Takk! Og ja, kan forresten nevne hva pengene kommer til å bli brukt til hvis de vinner. De vil reise rundt å se mer av Europa, noe jeg syns de virkelig fortjener! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2012 Har stemt tre dager på rad, men topp tre er fortsatt det samme. Jeg vil anta at de som er på topp tre bruker sosiale medier og omgangskrets for alt det er verdt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 31. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 31. Mars 2012 Takk! Ja det er det jeg tror jeg også. Vi har jo lagt ut link på facebook og slikt vi også, men det er ikke helt det samme som en familie på 6 som kan spre budskapet i alle mulige retninger. Men vi fortsetter å stemme her alikevel, det kan jo hende.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 2. April 2012 Rapporter Share Skrevet 2. April 2012 Ååå, så søte de er ! Stemt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 3. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. April 2012 Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts