Gå til innhold
Hundesonen.no

For første gang


Guest Per Olav

Recommended Posts

  • Svar 53
  • Created
  • Siste svar
Skrevet

Lille valpen tror jeg må være en hanne..? :D mener ikke å være pirkete nå, men kanskje kan du fortelle litt mer..? (bare om du vil alså!) ;)

Nå har jeg vært inne på siden din og sett. Og du har en rase som jeg er veldig nysgjerrig på! Kan ikke du legge inn en presentasjon om den på "min rase" så får vi lese alle sammen?

Guest Per Olav
Skrevet

Tusen takk for alle de varmende orda som sikkert den kommende jula er mye skyld i, men åkkesom og likevel, tusen takk.

Appropos jul, i går kveld tikka det inn en sms som fortalte at Helena var født i går kl 2020. Alt vel med Helena , 3325g og 49cm og hennes mor. Moren er Nina som sikkert endel av dere kjenner fra Canis under nicket Litten og som eier av Hund i fokus. Helena er Nina og Chris' sitt første barn. God jul.

--

Per Olav

Skrevet
Tusen takk for alle de varmende orda som sikkert den kommende jula er mye skyld i, men åkkesom og likevel, tusen takk.

Appropos jul, i går kveld tikka det inn en sms som fortalte at Helena var født i går kl 2020. Alt vel med Helena , 3325g og 49cm og hennes mor. Moren er Nina som sikkert endel av dere kjenner fra Canis under nicket Litten og som eier av Hund i fokus. Helena er Nina og Chris' sitt første barn. God jul.

--

Per Olav

gratulere for dem, herlig med små barn. hun er nesten like stor som min datter var nyfødt hun var 1 cm kortere men litt tyngre3820g var hun (skulle ønske mine ikke ble større men nå har de blitt noen ramper uten like, men har no kontroll på dem forde) :lol:

Alle her får slike varme vellkomster forresten :wink:

Skrevet

gratulere for dem, herlig med små barn. hun er nesten like stor som min datter var nyfødt hun var 1 cm kortere men litt tyngre3820g var hun (skulle ønske mine ikke ble større men nå har de blitt noen ramper uten like, men har no kontroll på dem forde) :lol:

Alle her får slike varme vellkomster forresten :wink:

Lazita: prøvd med klikkertrening? 8)

Skrevet
Tusen takk for alle de varmende orda som sikkert den kommende jula er mye skyld i, men åkkesom og likevel, tusen takk.

Appropos jul, i går kveld tikka det inn en sms som fortalte at Helena var født i går kl 2020. Alt vel med Helena , 3325g og 49cm og hennes mor. Moren er Nina som sikkert endel av dere kjenner fra Canis under nicket Litten og som eier av Hund i fokus. Helena er Nina og Chris' sitt første barn. God jul.

--

Per Olav

Det var litt av en julepresang ja! håper det går fint med mor og stolte nye foreldre!

Vi tar imot nye brukere likt om det er sommer eller vinter ;) Men må jo si det er ekstra hyggelig å ta imot "gamle kjente" ;)

Skrevet
Tusen takk for alle de varmende orda som sikkert den kommende jula er mye skyld i, men åkkesom og likevel, tusen takk.

Appropos jul, i går kveld tikka det inn en sms som fortalte at Helena var født i går kl 2020. Alt vel med Helena , 3325g og 49cm og hennes mor. Moren er Nina som sikkert endel av dere kjenner fra Canis under nicket Litten og som eier av Hund i fokus. Helena er Nina og Chris' sitt første barn. God jul.

--

Per Olav

=D> =D> En ny baby i bøgda ;)

(nesten naboen jo :P )

Morsomt ;)

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...