LilleZara Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Skrevet 26. Mars 2012 Jeei! Gleder meg til å tegne! Tolkes som vanlig fritt,og man kan bruke den teknikken man selv har lyst til (data,malig,blyant,tusj,osv.) Alt er lov Diskutering og spørsmål om tema,regler osv. tas i denne tråden. Her postes kun ferdige bilder og kommentarer som har med det å gjøre. Ingen får poste bildene sine før mandag 2.april kl.00.00. Siter
LilleZara Skrevet 1. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2012 Tegnet på mobil med fingern: Nydelig ikke sant? :lol: 8 Siter
:)Kine Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 (endret) Denne uken har jeg valgt å gi dere et innblikk i reptilenes liv. Dette er altså Herr Komodo som leser månedens FRM. Sidene han ser på er forstørret på høyre side. Alt er selvfølgelig tegnet i paint som vanlig. Endret 1. April 2012 av :)Kine 9 Siter
Jauda. Skrevet 2. April 2012 Rapporter Skrevet 2. April 2012 En drodl på sønnens tegnearkrull, mens vi nå satt her og tegna litt alikevel.... Siden papiret er syltynt bulker det seg, derfor ser det skjoldete ut selv om jeg justerte kontrasten litt... Det ble et godt utgangspunkt for en litt nøyere tegning om ikke annet 4 Siter
Recommended Posts