SandyEyeCandy Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Jeg elsker ivrigheten til Eine og ikke minst det der blikket fra huskyen som bare LYSER "Er du HELT sikker på at du ville ha meg til å legge meg ned?!?" Og så kan du sende aussien ned hit... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Vakker, vakker blåfarge på øynene til sibben Skikkelig isblå! Lyra virker råkul! Og Eina hadde sine øyeblikk på bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 peene! og så SH da! hvor kommer den fra (oppdretter)? Wolfmark Silver Bullet Baby er hennes stamtavlenavn mora til Silva er tanta til Freke. moro å se nye og gode bilder av henne. Jeg så hun som junior på D4A i 2010 Eieren virker forøvrig veldig trivelig også, har litt sporadisk kontakt med henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Så fiiiine vofser! Synes Eine ser ut som en virkelig flott labbegutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 25. Mars 2012 Nyyydelige hunder, alle 3! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aymee Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Kjempefine bilder! Ikke så værst med trening på sånne dager her i byen (Jeg presterte å dra på hyttetur mens det var finvær. Flink, er jeg. ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 26. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Takk for skryt av hunder og bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Kjempefine bilder og hunder ja! må si meg enig med de andre her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 26. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Kjempefine bilder og hunder ja! må si meg enig med de andre her Koselig Silva og Lira er jo så enkle å ta bilder av. Har så greie farger slik at de blir klare og fine på nesten hvert eneste bilde. Værre med den sorte saken! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Ooo, er det aussien til Mailin? Kanskje du kunne spørre henne om hun hadde giddi å se litt på mailen min en dag hun har tid...? Jeg kjenner at jeg ikke har så lyst til å mase så veldig om akkurat det, men vil jo gjerne høre fra henne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 26. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. Mars 2012 Ooo, er det aussien til Mailin? Kanskje du kunne spørre henne om hun hadde giddi å se litt på mailen min en dag hun har tid...? Jeg kjenner at jeg ikke har så lyst til å mase så veldig om akkurat det, men vil jo gjerne høre fra henne. Ja, Lira er Mailins aussie. Jeg kan hinte til henne om at det ligger en mail og venter på henne, men du kan helt sikkert maile henne og høre om den har kommet fram Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rosann Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Tar seg tid til å posere litt for fotografen Sååå vakker... Kjeempefine de to andre også! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IdaC Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2012 viste ikke at du bor i tromsø? eller tar jeg helt feil ? FINE Silva! og Halve Marit (?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 29. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2012 viste ikke at du bor i tromsø? eller tar jeg helt feil ? FINE Silva! og Halve Marit (?) Jo, jeg bor i Tromsø Gjør du også det? Halve Marit, ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IdaC Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2012 Jo, jeg bor i Tromsø Gjør du også det? Halve Marit, ja Bor i Malangen, men går på skole i tromsø Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 29. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2012 Bor i Malangen, men går på skole i tromsø Åja, kanskje vi møtes på hundeklubben en dag da Har forresten gått på folkehøgskole i Malangen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
busy Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2012 Flotte bilder av fiiine hunder, og av Tromsø slik det kan være en flott tidlig vårdag, beste plass på jord! Silva så jeg i byen i helga, og hun er virkelig en head turner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 30. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2012 Flotte bilder av fiiine hunder, og av Tromsø slik det kan være en flott tidlig vårdag, beste plass på jord! Silva så jeg i byen i helga, og hun er virkelig en head turner Ja, man legger merke til den hunden Skulle bare hatt Zima med på bildene, så hadde alle vakringene vært med. Hun er lekker, hun! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 30. Mars 2012 Zima 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telatusso Skrevet 1. April 2012 Rapporter Share Skrevet 1. April 2012 Guuuu så mange nydelige bilder med kjempe nydelige hunder! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 1. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. April 2012 Guuuu så mange nydelige bilder med kjempe nydelige hunder! Hyggelig å høre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts