Tabris Skrevet 21. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Januar 2013 Han er så utrolig søt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 22. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Januar 2013 Han er så utrolig søt! Han er det altså :wub: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 3. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Februar 2013 På Fredag ble Ozzy 5,5år! Halveis-bursdag. Helt rart å tenke på at jeg har hatt han så lenge. Syntes ikke det er SÅ lenge siden jeg fikk han.. Menmen, tiden flyr! Idag har vi vært ute å drept en vaskebjørn. " JEG HAR DEN, JEG HAR DEN!!! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 4. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Ozzy ser så klok ut når han gjesper. :wub: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Hehe, grundig risting må til! Også blir man trøtt av slikt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 4. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Hehe, grundig risting må til! Også blir man trøtt av slikt... Ja, dreping av vaskebjørn kan ikke skje uten døds-risting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 8. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Februar 2013 Ikke bare-bare å gå tur med snøglad hund. Da blir det sånn her hver 20 meter. http://youtu.be/HAfpb50YrCk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 9. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 9. Februar 2013 Kjenner SÅ godt til det, Ozu er helt lik. Nå har snøen blitt gammel, kram, hard og full av hard is på bakken - men rulle seg i dette skal han lell! Ozzy er utrolig søt, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Februar 2013 Kjenner SÅ godt til det, Ozu er helt lik. Nå har snøen blitt gammel, kram, hard og full av hard is på bakken - men rulle seg i dette skal han lell! Ozzy er utrolig søt, da. Jepp, samme hva det er så lenge det er kaldt og han kan dra trynet i det Søt ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 14. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Oksemuskler skal ikke spises, de skal herjes med! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Haha, så herlig! Og så god til å ta piruetter da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 14. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Han hadde ikke SÅÅÅ mye pels sist jeg så han?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 14. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2013 Haha, så herlig! Og så god til å ta piruetter da Det er han kjempeflink til Han hadde ikke SÅÅÅ mye pels sist jeg så han?? Nei, det har jo kommet med årene. Hadde mindre pels når han var ung. Her er et bilde jeg fant på bloggen din, fra når vi/hundene lekte ved Eik-kirken (mona,siri, ponni og ozzy.). Du så han vel også etter Siri flytta, men husker ikke når det var Dette bildet var tatt i september 2008, så da var han bare litt over året. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 15. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2013 Nå kjører vi straks til Gardermoen og slipper av Ozzy på veien. En venninne skal passe han, så i ei uke skal han bo med en veldig søt schnauzer-tispe og en kastrert Pomeranian. Kommer vel til å kose seg gløgg i hjel. Hønemor-tendensene er på plass, så jeg bare gruer meg til å dra fra han Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 23. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 Ozzy har jo vært på ferie hos en venninne nå, og han er jo ikke kjent for å være noe matvrak. Måtte le av denne videoen av Dennis som skal ha maten til Ozzy. Samboeren til Heidi (som hun heter) satte matskålen så han så den fra sofaen for å se om Ozzy spiste. Det var litt for nærme grinda hvor de to andre var sperret så han fikk matro. http://youtu.be/OmPqES_Q4iY 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 23. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2013 Ozzy bare, "hjelp". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 Hahahaa, det er jo sånn kattene våre spiste :lol: Det var faktisk kjempemorsomt når han prøvde å trykke hodet sitt gjennom sprinklene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 24. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 Ozzy bare, "hjelp". Ja, bittelitt fortvilet :lol Hahahaa, det er jo sånn kattene våre spiste :lol: Det var faktisk kjempemorsomt når han prøvde å trykke hodet sitt gjennom sprinklene! Ja jeg lo godt av videoen. Stakkars matvraket. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 Stakkar Ozzy! Det fortvilte blikket - også så søt! Smart Dennis, da, som fant ut at han kunne fiske opp litt mat med labben. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 24. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 Liten skogstur i dag. Ble litt lei meg da jeg kom inn i skogen da jeg så at mye var bortevekk. Menmen, litt bilder ble det nå av fjompen. Granbar er kult. Vi hadde det gøy når vi kom hjem, fant 13 slike kvister i pelsen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 Herlige bilder! Han ser liten ut? Hvor høy er han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 24. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 Herlige bilder! Han ser liten ut? Hvor høy er han? Han er liten, de fleste tror han er en tispe. Var den minste i kullet, mindre enn tispene. Veit ikke hvor høy han er, har ikke noe målebånd Skal se om jeg får lånt med et fra jobben og målt. Han ser litt større ut enn han egentlig er på bildet, men du ser ca hvor høy han er i forhold til meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 24. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 Så skjønn han er! God kamuflasje om vinteren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 24. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Februar 2013 Så skjønn han er! God kamuflasje om vinteren! Takk Ja, kamuflasje-Ozzy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 25. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 25. Februar 2013 Jeg vil tippe han er kanskje 34-35 cm høy siden ponni er 31. Han veier vel 6,5 kg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts