KristinR Skrevet 25. August 2013 Rapporter Share Skrevet 25. August 2013 Dette er tispen min, blanding mellom boxer og siberian husky! Meget god blanding syntes jeg. Spesielt og vakkert utseende Men det kan hende du får veldig mye å hanskes med etterhvert. Anbefaler deg valpekurs og etterhvert lydighetskurs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene_S Skrevet 28. August 2013 Rapporter Share Skrevet 28. August 2013 Jeg kjente en periode en blanding av Rhodesian Ridgeback og Jack Russel. Sier seg vel egentlig selv hvem som hva mor og hvem som var far Resultatet var absolutt nydelig, midt i mellom på størrelse, RR-farge uten ridge og JRT ansikt og ører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Jeg kjente en periode en blanding av Rhodesian Ridgeback og Jack Russel. Sier seg vel egentlig selv hvem som hva mor og hvem som var far Resultatet var absolutt nydelig, midt i mellom på størrelse, RR-farge uten ridge og JRT ansikt og ører. Man skulle trodd det, men det er utrolig hva de hundene får til altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lene_S Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Man skulle trodd det, men det er utrolig hva de hundene får til altså Ja, du kan så si Jeg tenker mest at en JRT-tispe ville jo sprekt som et troll i morgensolen om hun skulle født RR-valper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Ja, du kan så si Jeg tenker mest at en JRT-tispe ville jo sprekt som et troll i morgensolen om hun skulle født RR-valper Er det ikke slik at valpenes str følger morens så lenge de er i magen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Er det ikke slik at valpenes str følger morens så lenge de er i magen? Ikke nødvendigvis. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Ikke nødvendigvis. Så de kan altså "sprekke"? WHAT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Så de kan altså "sprekke"? WHAT! Det kan bli veldig ubehagelig for moren, ja Chicka er kasterert nå, men før hun var det så var hun nymfoman (sorry Chicka) når hun hadde løpetid. En gang på tur så møtte vi på en Chihuahua på tur alene og Chicka la seg så flat hun kunne for at han skulle komme til...jeg lot det selvfølgelig ikke skje 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Det kan bli veldig ubehagelig for moren, ja Chicka er kasterert nå, men før hun var det så var hun nymfoman (sorry Chicka) når hun hadde løpetid. En gang på tur så møtte vi på en Chihuahua på tur alene og Chicka la seg så flat hun kunne for at han skulle komme til...jeg lot det selvfølgelig ikke skje OMG! Jeg har fått inntrykket av at når det er liten mor + stor far, så vokser valpene i forhold til livmoren, og når de blir født vokser de i den farten som vil tilsvare den voksne str de blir. Hjelp. Haha, Flatborder huschi! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tinkie Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Så de kan altså "sprekke"? WHAT! På en måte, ja. Moren vil naturligvis dø før hun sprekker utvendig, men det kan forårsake store indre skader. Og tenk deg den STORE penisen som skal inn i den bittelille tispa! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Khela Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 På en måte, ja. Moren vil naturligvis dø før hun sprekker utvendig, men det kan forårsake store indre skader. Og tenk deg den STORE penisen som skal inn i den bittelille tispa! Lærer noe hver dag! Det klarer jeg ikke å se for meg engang..Eller, jeg vil ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Ja, du kan så si Jeg tenker mest at en JRT-tispe ville jo sprekt som et troll i morgensolen om hun skulle født RR-valper Ja, det kan vel gå sikkelig ille. Men jeg vet av ei tispe som fikk 5-ish valper med en hanne som var minst dobbelt så stor som seg selv, det gikk helt greit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 29. August 2013 Rapporter Share Skrevet 29. August 2013 Haha, Flatborder huschi! Ja... det hadde blitt skikkelig fint..hi hi De to var iallefall overbeviste om det 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 Jeg møtte en bashiba her i San Francisco i går. Han så helt ut som en shiba i pelsen og fargen, bare litt "finere" pels, og basenji hode. Og litt større enn en shiba. Kjempesøt. Ikke den verste kombinasjonen heller, to sære spisshundraser? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alzenas Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 På Finn for noen år siden lå det blandinger av Rottis og Dachs, så akkurat så teit ut som det høres ut Dachskropp med et gigantisk Rottweilerhode, så ut som et prosjekt Dr Mengele hadde sydd ihop :-P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 19. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 19. Februar 2014 På Finn for noen år siden lå det blandinger av Rottis og Dachs, så akkurat så teit ut som det høres ut Dachskropp med et gigantisk Rottweilerhode, så ut som et prosjekt Dr Mengele hadde sydd ihop :-PHar sett flere sånne faktisk. Skikkelig snåle alle sammen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Meller98 Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Hehe, så artig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraSL Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 schæfer x BC <3 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Hahah, så utrolig rart! Men fin da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Noen jeg kjente har en nydelig hund som er blanding av Cocker spaniel og Golden retriever. Hunden ser ut som en golden i cocker kropp Så på finn.no for noen år siden at det var annonsert noen valper som var blanding av Chihuahua og Golden Retriever. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 22. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2014 Fransk Bulldog + Chinese Crested: Mops + Cairn Terrier: Engelsk Bulldog + Schæfer: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunsetYang Skrevet 23. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2014 Ligger annonse på finn.no nå for blanding mellom Chinese Crested og Border Collie Sent from my GT-I9305 using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 23. Februar 2014 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2014 Fransk Bulldog + Chinese Crested: Mops + Cairn Terrier: Engelsk Bulldog + Schæfer: Den øverste og nederste så bare rare ut.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts