Gå til innhold
Hundesonen.no

En innføring i happy legs.


tm100021
 Share

Recommended Posts

Idag tok vi frem happy legs, Sophia er tross alt over et år og på tide at hun lærer utstillingsposituren. Jeg vil jo helst at hun skal skjønne ting selv, så kan jeg heller rose med godbit når hun gjør det rett- Her er utfallet!

Hmmm, hva er dette?

happy.jpg

Nøye inspeksjon.

happy2.jpg

Okay, så setter vi deg der imens.

happy3.jpg

Er det en krakk kanskje?

happy4.jpg

Æsj, smaker ikke så godt. Ikke mat, checked!

happy6.jpg

Smake på kassen isteden, kanskje den er bedre?

happy8.jpg

Siden smaksløkene ikke hjalp, så er det på tide med en pause etter hard jobbing.

happy7.jpg

Prøver på nytt, to hender her, og bakparten på den andre delen kanskje?

happy9.jpg

Er det ikke noe bruksanvisning ah?

happy10.jpg

Kanskje denne kan brukes til noe?

happy11.jpg

Nei, vi gir opp og gir oss ut på noe lettere isteden, duplobygging.

soph.jpg

Også en som går på fire bein som prøver ut for første gang, Simi- 11 mnd. Ekstremt lett å lære inn å stå på den, perfekt positur veldig fort :) Kanskje vi skal bruke den litt oftere enn en gang i året?

happylegs.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomme bilder. :) Men dette har jeg aldri sett før. Funker det altså faktisk for å lære hunden å stå pent på utstilling? Det hadde tatt meg null tid å shape ihvertfall Odin opp på de der, og neppe lang tid med Kovu heller. Men å overføre det til å stå pent på bakken, gjerne med mange andre hunder rundt, er jeg litt tvilende til...

Hvordan/hvor mye trener du med det der før en hund står støtt og stolt i ringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen, jeg må jo nesten si meg enig

:lol:

Morsomme bilder. :) Men dette har jeg aldri sett før. Funker det altså faktisk for å lære hunden å stå pent på utstilling? Det hadde tatt meg null tid å shape ihvertfall Odin opp på de der, og neppe lang tid med Kovu heller. Men å overføre det til å stå pent på bakken, gjerne med mange andre hunder rundt, er jeg litt tvilende til...

Hvordan/hvor mye trener du med det der før en hund står støtt og stolt i ringen?

Det har vel kanskje noe med muskelhukommelse eller hva de kaller det? Simi har stått nå ikveld på den fem minutter 6-7 ganger, og står allerede korrekt som hun gjør på styltene uten å flytte på seg :) Jeg har aldri prøvd det før, hatt det siden ifjor sommer men det har ikke blitt brukt :lol: Men mine trenger ihvertfall ikke lang tid ser det ut til. Jeg satt henne bare på med bakføttene på den, så forpotene og roset :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...