Caroline Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Skrevet 23. Mars 2012 I januar tok Tibra og jeg oss en liten svipptur til Stockholm og KORAD SE Uch Missnutt's King Of Heaven "Yes". Resultatet kom den 10. mars, på oppdretter Bittas bursdag. Det ble 3 hannhunder, derav to sort tri med lange haler og en blue merle med NBT (stumphale) og 3 tisper, alle blue merle, to med lange haler og en med NBT. To av valpene skal bli i oppdrettet hos fôrverter, og foreløpig er det kun en hannhund som ikke er bortbestilt. Mer om kombinasjonen finnes her. Valpene var alle store og sterke ved fødsel (310-470 g.) og alle har vokst godt siden. Tibra er en utrolig dyktig mor som ordner opp selv. Her kommer en liten presentasjon inkl. navn. Navnene har tema tatt utfra replikker i Harry Potterfilmene. Bildene er fra de er 1 dag og 1 uke gamle. Valp 1, blue merle hannhund, NBT Eagermind Rumour Has It "Lupin" Valp 2, sort tri hannhund, lang hale Eagermind Mischief Managed "Nox" Valp 3, blue merle tispe, lang hale Eagermind Breaking The Rules "Bellatrix" Valp 4, blue merle tispe, lang hale Eagermind Loves A Rebel "Kendra" Valp 5, sort tri hannhund, lang hale Eagermind Total Shambles "Amos" Valp 6, blue merle tispe, NBT Eagermind Talent For Trouble "Tonks" Og noen samlebilder: (ja, en har gjemt seg) Øynene har begynt å komme, så neste runde er de nok enda søtere 2-ukersbilder kommer til uka, da jeg har kurs i helga. 9 Siter
Bergenslabb Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Skrevet 23. Mars 2012 Herlige valper og herlige navn! Lupin er min HP-favoritt, så jeg tror han må bli min valpefavoritt også =D Siter
LilleZara Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Skrevet 23. Mars 2012 åhhh! :wub: :wub: :wub: :wub: :wub: Siter
soelvd Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Skrevet 23. Mars 2012 Fine valper - ELSKER temaet! Utrolig kult! Siter
Ganzie Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Skrevet 23. Mars 2012 Herlige små, og for et herlig tema Elsker både kallenavnene og de registrerte navnene Siter
ToneS Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Skrevet 23. Mars 2012 Herlig! Gleder meg masse til flere bilder! Gratulerer! Elsker navnene, utrolig tøft! Siter
SaraS Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Skrevet 23. Mars 2012 Jeg etterlyste egen tråd til disse valpene i AN for noen dager siden, så nå ble jeg glad! Gratulerer med kullet, og jeg er ikke litt i tvil engang om at de kommer til å bli utrolig pene hele gjengen, med DE foreldrene. Gleder meg til å følge de videre Siter
Djervekvinnen Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Skrevet 23. Mars 2012 Så utrolig søte små nurk! gratulerer! Siter
HeleneFS Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Skrevet 23. Mars 2012 Gratulerer!! Gleder meg til å se bilder av de når de blir litt større Siter
Guest Jonna Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Skrevet 23. Mars 2012 Grattis! Blir spennende å se hvordan de utvikler seg. Skulle ønske jeg fikk sett de, men det er litt vanskelig med de jeg har hjemme selv nå Siter
MiO Skrevet 23. Mars 2012 Rapporter Skrevet 23. Mars 2012 En utrolig flott kull! Jeg bare elsker merlefargen! :- ) Siter
Snøfrost Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Skrevet 24. Mars 2012 morsomt navnetema Liker bøkene veldig godt. og gratulerer med kullet! Siter
Raksha Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Skrevet 24. Mars 2012 Herlige bilder. Elsker navnene (logisk siden jeg har en Lupin selv). Bare nysgjerrig på sitatene, er de tatt fra filmene? Siter
SFX Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Skrevet 24. Mars 2012 Gratulerer så mye! Men du, har Tíbra en farget flekk på magen, eller er det noe annet? Siter
Helene Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Skrevet 24. Mars 2012 Så herlige! Og jeg elsker navnene! Siter
Caroline Skrevet 24. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 24. Mars 2012 Takk Navnene er tatt fra sitater i filmene ja. Det stemmer at Tibra har en svart flekk på magen. Ikke noe feil med det, altså 1 Siter
SFX Skrevet 24. Mars 2012 Rapporter Skrevet 24. Mars 2012 Takk Navnene er tatt fra sitater i filmene ja. Det stemmer at Tibra har en svart flekk på magen. Ikke noe feil med det, altså Jeg bare lurte, for jeg kan bare huske å ha sett ensfargede hundemager - men så er jeg jo ikke vant til raser med det fargespekteret og "mønsteret" som Tíbra har - så det ble en fascinerende detalj Siter
Recommended Posts