Gå til innhold
Hundesonen.no

Hei :)


Pekejeger
 Share

Recommended Posts

Hei jeg er enn Gutt/Mann på snart 20 som har enn Engelsk Pointer . Har også enn Italiensk mynde her i huset men den er ikke min da . Men jeg bor sammen med den også :D

Er ivrig småvilt Jeger planen fremåver nå er og trene litt selv i påvente til at jeg skal på Kurs hoss nordenstam :D

Flere bilder kommer . Den er nå snart 2 år gammel men har ingen bilder inne på Datan foreløpig men her er ett bilde som ble tatt få uker etter at den kom i hus som 6 uker gammel :)

post-10900-0-50879700-1332529675.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen bilder av ham på Jakt men finner dem ikke igjen eller jeg får ikke importert dem på PC akkurat nå . Men det kommer :)

Og mange vil sikker lure på hvorfor den ene Poten hans ser ødelagt ut . Vell dette er fordi han brakk Bene når han var liten og ble feilbehandlet av Vetrinær :/ Og derette måtte amputere Vetrinær tok det hele og fulle ansfar og benektet ikke at det var hans skyld og var med og betalte omkostningene på amputering . Selve amputeringen foregikk av het annen vetrinær (selvfølgelig :)

Så jeg benytter meg ikke lengre av denne vetrinæren . Den dag i dag er han frisk og rask hund . Men vi må naturligvis ta hensyn til at hunden har den poten han har . Men vi støter utrolig sjelden på ting og vansker . Han kan gjøre alt han kunne gjøre før dette skjedde . Men kanskje ikke så hardt og lenge . Men vi er fortsatt glad i ham og elsker han for den han er ! :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...