Gå til innhold
Hundesonen.no

Ringtrening


xxx12345
 Share

Recommended Posts

Guest Snusmumrikk

Eh jeg har jo meldt dyret på utstilling, så da må vi vel lære å løpe rundt og rundt også :P Så ja, jeg er med! Kan ikke tirsdag og onsdag da. Vi har virkelig ikke peiling, så hadde vært greit om noen som kan litt er der :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 141
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ser jeg har skrevet forskjellige tidspunkt, men mente kl 18 så vi får trent i dagslys!

Hei Har ei lita Dp tispe som debuterer i junior på Sunndalsøra... Vi vil veeeeldig gjerne bli med på ringtrening nå på torsdag...

Trenger vi bord? Jeg kan ha med

Eh jeg har jo meldt dyret på utstilling, så da må vi vel lære å løpe rundt og rundt også :P Så ja, jeg er med! Kan ikke tirsdag og onsdag da. Vi har virkelig ikke peiling, så hadde vært greit om noen som kan litt er der :P

Har jo sagt at jeg skal komme og piske deg rundt litt :lol: Smula skal dog ikke ringtrene, men jeg kan komme hvis jeg ikke må på noe via Unio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Snusmumrikk

Har jo sagt at jeg skal komme og piske deg rundt litt :lol: Smula skal dog ikke ringtrene, men jeg kan komme hvis jeg ikke må på noe via Unio.

Jaa! Jeg trenger pisking :P Hvilken dag kan du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker på om jeg rekker det til akkurat seks, det tar litt tid å kjøre gjennom byen. Men skal se hva jeg får til! Er dere på baksiden av Spektrum, på en måte? Ned mot elva?

Er der vi har pleid å være i alle fall, god plass der :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut til at logistikken går opp, så jeg satser på å komme. Muligens litt senere enn seks, men.

Hvis noen tilfeldigvis har en ekstra utstillingsline eller aller helst kjetting som jeg kan låne, hadde det vært fint! Jeg har ikke noe annet enn lærhalsbånd og valpekobbel, liksom. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med på ringtreninger! Midas trenger å bli trygg på å taes på, så vil gjerne ha hjelp til tafsing. Jeg kan også være "dommer" for andre.

Hvor nedenfor nidarøhallen trener dere? Parkeres det på nedsiden der?

Vi kommer også i dag forresten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...