xxx12345 Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Siden ingen har lagt inn nytt så gjør jeg det: Hva het skybertvalpen Margrete skulle ha? (Nei Margrete, du kan ikke svare hehe.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 *glem det, det var moras navn * Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Hva het skybertvalpen Margrete skulle ha? (Nei Margrete, du kan ikke svare hehe.) Herregud - hva er dere laget av Soniser??? Dere har jo hukommelse som en elefant *nei, jeg husker overhodet ikke hva skybertvalpen til Margrete het * Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Fia? Pia? Noe sånt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Fia er korrekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Der kom jeg på at jeg møtte jo henne på et gjeterkurs jeg, det er leeeeeenge siden det! Huh? Har vi møttes på gjeterkurs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Hva het hunden og hva var rasen denne sonisen hadde før den fikk seg to hunder av gigantrase? Nei, det er ikke meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Hva het hunden og hva var rasen denne sonisen hadde før den fikk seg to hunder av gigantrase? Nei, det er ikke meg Ailo, en staffordshire bull terrier? Tenker på TonjeRA jeg nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Ailo, en staffordshire bull terrier? Tenker på TonjeRA jeg nå. Korrekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Hvilken sonis var det som på tur med hunden sin hadde et overraskende møte med en gris, og fortalte opplevelsen sin til oss etterpå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Margrete? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Har ikke fått med meg ditt møte med en gris, det var i hvert fall ikke deg jeg tenkte på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Har ikke fått med meg ditt møte med en gris, det var i hvert fall ikke deg jeg tenkte på. Ok, møtte gris på en tur jeg var på for noen år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Okei. Men denne hunden som var med på denne turen har forøvrig et dueliv på samvittigheten. Er nicket til eier jeg er ute etter dog. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Mari! Hvem kan glemme - chomp-chomp 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Sjarmerende at vi har to soniser som har hatt grisemøter på tur! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Mari! Hvem kan glemme - chomp-chomp Riktig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Kommer ikke på noe spørsmål nå, bare legg ut om noen har et hvis ikke legger jeg ut senere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Inni hva og hvor hadde lommeboka til Gråtass gjemtt seg for nesten nøyaktig tre år siden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Inni hva og hvor hadde lommeboka til Gråtass gjemtt seg for nesten nøyaktig tre år siden? Det hadde jeg faktisk glemt selv, men når jeg ser datoen, så får jeg et hint... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Inni hva og hvor hadde lommeboka til Gråtass gjemtt seg for nesten nøyaktig tre år siden? Denne ble vanskelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Denne ble vanskelig Ja, det er en luring det der Men siden ingen, selv ikke Gråtass har prøvd seg, så kan jeg avsløre at etter to ukers febrilsk leting fant hun den i en transportsokk oppi en utstyrskasse 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Jeg leitet lenge i "søk" nå altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Jeg leitet lenge i "søk" nå altså Jeg huska når sånn ca når og inni hva, men måtte søke opp hva den var oppi før jeg la ut spørsmålet Men du får legge ut et nytt for innsatsen da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Hmm! Hvilken sonis "reserverte" seg valp og presenterte den uke 12 i 2009? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts