shajo Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Hei! Vi er en studentgjeng fra Universitetet for miljø - og biovitenskap som hadde satt stor pris på om du med hund(er) tok deg tid til å svare på en veldig kort undersøkelse om hundefor. Om ønskelig kan vi etterhvert legge ut resultatene og litt info om undersøkelsen hvis dette er ønskelig eller interessant for noen av dere! Det hele er en del av en markedsføringsoppgave som ønsker å belyse kundevaner og holdninger i hundefôrmarkedet. Undersøkelsen finner du her! På forhånd takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Svart! Men jeg forer alle tre forskjellig så ble litt vanskelig, hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Svart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shajo Skrevet 7. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Kjempefint at dere svarer! Tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Har svart jeg å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Limo Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Da har jeg svart, tror jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Svart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marjea Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Svart. Legg gjerne ut resultatene når oppgaven er ferdig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Svart, selv om det ikke blir helt riktig ettersom jeg savnet et par andre alternativ.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SFX Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Så lenge kun ett svar per spørsmål er mulig, er det en vanskelig undersøkelse å svare på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Har svart, men kun for en av hundene. I og med at én fôres tørt og den andre rått, blir det derfor ikke helt representativt fra vår side. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 7. Mars 2012 Har svart selv om ikke det blei helt 100% siden 2 råfores og en går på tørrfor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2012 Jeg svarte, men i og med at jeg er i Nord-Amerika er det kanskje ingen stor overraskelse at jeg ikke legger meg opp i hvorvidt fôret er norskprodusert… savner også en del svaralternativ. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenateI Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2012 Har svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2012 Har svart Ang. om fòret er produsert i Norge, så bryr jeg meg ikke om det på tørfòr. På råfòringen, så vil jeg ha produktene fra Norge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Mars 2012 Har svart Ang. om fòret er produsert i Norge, så bryr jeg meg ikke om det på tørfòr. På råfòringen, så vil jeg ha produktene fra Norge. Samme her. Fôrer stort sett bare med RC, men jeg skulle ønske det var norskprodusert jeg fôret med, så av rått velger jeg norsk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts