Anette Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Dagen startet kl 11 med dorullhylse apportering og spising kl 12 gikk vi ut på tur kl 13 var vi fortsatt på tur - mer bilder her. kl 14 kom jeg inn og kastet meg i dusjen, amiga lå på utsiden og ventet kl 15 begynte jeg å bake boller og innvie kjøkkenmaskinen Dette drev jeg med frem til halv seks så da kommer det litt mer bilder av bollebaking + middagslaging ta da Kl 18,19,20 så må jeg referere til de flotte bildene SandyEyeCandy legger ut fra treningen vår 21 tok jeg bilder i leiligheten - Amiga sine sløyfer er hentet fra nøtterøy og lagt utover for å så henges opp. og klokken er straks 22 og jeg spiser kveldsmat mens jeg har ryddet opp på pulten som brukes til reperasjon osv. 7 Siter
Enits Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Nå ble jeg sulten, og bollesyk! Og da snakker jeg om SPISELIGE boller *ler* Siter
MegaMarie Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Så ut som at det var begynt å bli et skikkelig hjem der nå Lever planten jeg og Lill ga deg enda? Siter
Anette Skrevet 1. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Så ut som at det var begynt å bli et skikkelig hjem der nå Lever planten jeg og Lill ga deg enda? jaaa sånn nesten 50mm funker ikke til å ta bilder inne med,får ikke med noe skal ta med det andre objektivet av alt senere siden lill maser Siter
MegaMarie Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Hihi, nesten er bedre enn ikke da Og jeg tenkte meg at den kom til å leve en stund! Siter
Gjest Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Haha jeg får lyst på bollene, selv om jeg faktisk fikk smake Ser ut som en kjempefin dag, og vi fikk jo virkelig prikken over i'en også Siter
SandyEyeCandy Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Tusen takk for fantastisk deilige boller og brus! Siter
Anette Skrevet 1. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Tusen takk for fantastisk deilige boller og brus! takk for hyggelig selskap også gleder meg til å se bildene fra "treningen" Haha jeg får lyst på bollene, selv om jeg faktisk fikk smake Ser ut som en kjempefin dag, og vi fikk jo virkelig prikken over i'en også Siter
Foxen Skrevet 1. Mars 2012 Rapporter Skrevet 1. Mars 2012 Åkei, DA forsto jeg hva EFIT sto for. Et foto i timen gøy å se en hund's dag slik. Siter
Aya Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Åh, for noen boller *sikle* Og du? Amiga er bare tidenes søøøteste hund! Det er jeg helt overbevist om! Siter
Anette Skrevet 2. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Åh, for noen boller *sikle* Og du? Amiga er bare tidenes søøøteste hund! Det er jeg helt overbevist om! Godt Hun er faktisk ekstremt søt (haha,mammahjertet slår til ) Åkei, DA forsto jeg hva EFIT sto for. Et foto i timen gøy å se en hund's dag slik. ja, vi har det hver måned Siter
SoppenCamilla Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Så hyggelig leilighet dere har! Og fin dag! 1 Siter
Recommended Posts