Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

• Svar 182
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

DJISES! Nå er ting ENDELIG i gang, graving og pesing!

Er du sikker på at hun er drektig? Hun har ikke bare svelgt en slik en da? Søte Betty

De er større enn hva som er vanlig, men det der ser ut til å følge linjer, egentlig. Våre linjer har alltid får valper over gjennomsnittet, i vekt og størrelse. Tjorven sine ser jo ut som 5 dager gaml

Skrevet

Er det noen fra dette kullet som blir sonen-hunder?

Nei. Er nok ingen fra dette kullet (bortsett fra den som blir boende her hos oss da) som blir sonenhund.

Nå har RTL vært stille lenge - kanskje det er noe på gang? :D

Jeg er stille fordi jeg er deppa.... Her skjer det NADA, NIX, INGENTING, NOTTING...

Skrevet

Nei. Er nok ingen fra dette kullet (bortsett fra den som blir boende her hos oss da) som blir sonenhund.

Jeg er stille fordi jeg er deppa.... Her skjer det NADA, NIX, INGENTING, NOTTING...

Ååååh! tulleBetty! Hmh - hvor lenge kan hun gå før man skal bli bekymra?

Skrevet

Jeg hadde tenkt å fortelle at jeg hilste på en aldeles nydelig og nett liten dansk svensk gårdshundfrøken på Lillehammer i vinterferien, men det ble plutselig litt dårlig gjort :lol:

Skrevet

Hun var DIGER!

Lykke til i natt. Nå skal jeg SOVE og det gleder jeg meg til etter lufting 2 ganger om natta siden fredag og nada soving natt til idag.

Håper alt går greit med Betty og de små :)

Skrevet

Skjer lite enda da. Er bare i oppblokking. Sist kull startet hun på kvelden slik som nå, å fødte valpene på morningen dagen etter. Men det trenger jo absolutt ikke være likt denne gang! :)

Skrevet

Endelig!

Lykke til, håper jeg får fulgt litt med.

Ja hun vet å holde oss på pine benken.

*Pust - pes*. Få litt kos

*Pust - pes*. Spise litt

*Pust - pes* Se etter om bildet er "pip-pip" (vi hadde fugler hengende på veggen engang, i bur, de blir aldri glemt!)

.

*Pust - pes*.................

YEY! :D Endelig!

• Like 4
Skrevet

:bananas:

Altså, du må bare fortsette å oppdatere jevnlig... klokken er bare 19:40 her borte, jeg har hele kvelden til å følge med :lol:

Skrevet

Skal prøve å oppdatere jevnlig. Foreløpig er det som beskrevet over. Litt urolig, litt pesing, masse pesing, litt spising (seriøst, den eneste gangen den bikkja ikke er intr i mat, er når valpene er på vei ut huffsa..) ... Å enda mer pesing :P

• Like 2
Skrevet

Vi tok oss noen timer med søvn vi, intet nytt å med-dele. Hun puster og peser enda, å vi venter på at tempen skal krype litt høyere :) Ser ut som det blir formiddagsbarn denne gang også!