Ozzy Skrevet 9. April 2012 Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 Ja, gikk gjennom tråden og startet spill med en del av de som hadde lagt ut brukernavnene. Da skjønner jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 9. April 2012 Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 Og deeer klikket det igjen ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 9. April 2012 Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 Brukernavnet mitt er: lonemari 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 9. April 2012 Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 Jeg trenger seriøøøst flere farger. *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 9. April 2012 Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 maritasorensen heter jeg og vil veldig gjerne ha flere å tegne med! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. April 2012 Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 JEG TEGNER GJERNE :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eva86 Skrevet 9. April 2012 Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 JEG TEGNER GJERNE :D Jaja, mobilen ligger på lading Som nevnt før her, spillet suuuuger batteri.. Menneh, er verdt det da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 9. April 2012 Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 Min lader samtidig som jeg tegner! Multi-tasking vettu! 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strøssel Skrevet 9. April 2012 Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 lisbethbakk kjempe oppfinnsomt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 9. April 2012 Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 hva heter du? Ummm, should be ToneS91 . Jeg kommer ikke til å svare ofte, siden jeg nesten aldri har internett som funker her. Men til sommeren kommer jeg sterkere tilbake! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 9. April 2012 Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 Juhu, jeg har fått flere farger! Og i tilfelle dere leser dette, jeg gidder ikke å spille med folk som ikke gidder å tegne, men omtrent bare skriver hva det er for noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 9. April 2012 Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 Jeg sletter også juksere Det er jo kjedelig. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 9. April 2012 Rapporter Share Skrevet 9. April 2012 Jeg sletter også juksere Det er jo kjedelig. Ja, det er kjempekjedelig, da er jo hele vitsen med et tegnespill borte. På ein måda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 10. April 2012 Rapporter Share Skrevet 10. April 2012 Haha, jeg kom faktisk på rett etter at jeg skrev dette at i en av mine første tegninger til deg Carina, så skrev jeg jo "beep beep I'm a.." Pleier ikke skrive mye bokstaver i det hele tatt, men syns det var litt selvmotsigende akkurat der og da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 10. April 2012 Rapporter Share Skrevet 10. April 2012 Haha, jeg kom faktisk på rett etter at jeg skrev dette at i en av mine første tegninger til deg Carina, så skrev jeg jo "beep beep I'm a.." Pleier ikke skrive mye bokstaver i det hele tatt, men syns det var litt selvmotsigende akkurat der og da! Da er det sikkert en trøst for deg å vite at det ikke hjalp meg i det hele tatt. Gikk opp for meg plutselig at bilen var grønn og kjørte på en dirt road. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 13. April 2012 Rapporter Share Skrevet 13. April 2012 Jeg har sett et par ganger at folk rett og slett ikke har bokstavene til å gjette riktig. Dette skjedde med Jeanette, og jeg tror hun restarta programmet et par ganger, så virket det til slutt. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
julnil Skrevet 19. April 2012 Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Julnil her Sent fra min iPad ved bruk av Tapatalk HD Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 19. April 2012 Rapporter Share Skrevet 19. April 2012 Cattncat her! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Eliandrea Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sissi Skrevet 20. April 2012 Rapporter Share Skrevet 20. April 2012 Bluebell-123 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 22. April 2012 Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 Noen av dere er så utrolig flinke! Føler meg så dårlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 22. April 2012 Rapporter Share Skrevet 22. April 2012 iamarie ! spill med meg 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 23. April 2012 Rapporter Share Skrevet 23. April 2012 Da tror jeg at jeg har lagt til alle! Jeg er som sagt ikke flink, men da blir det jo bare morsommere for dere å gjette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 23. April 2012 Rapporter Share Skrevet 23. April 2012 Du er ikke dårligere enn meg:D Får nesten dårlig samvittghet jeg, når jeg ser hvor ufattelig flinke og detaljerte noen er! Også kommer jeg tilbake med pinnemennesker og stygge havfruer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 23. April 2012 Rapporter Share Skrevet 23. April 2012 Sorry at jeg er litt treig noen dager, jeg spiller mest på kvelden eller hvis jeg venter på andre ting å gjøre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts