Anette Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Først trente vi LP på lysaker - kjempeflink Issi! Amiga trente litt også På lørdagskvelden krøllet kelpien seg sammen Thorstein og Mamma mongo kelpie medium mongo corgi Mongo #1 og #2 Vakre Foxi Vake Issi og Foxi Følg nøye med på corgien i bakgrunnen.......... Søtnoser(du ser hvilke 2 av 3 som er lydige i gjengen ) Munkodden Bite kelpie Få kjeft av kelpien ta tilbake Siter
Monica123 Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Flotte bilder Anette Søte hunder også selvsagt 1 Siter
Ozzy Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Fine bilder og kjempefine hunder! 1 Siter
Evelzz Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Så koselige bilder! Ser ut som en herlig tur 1 Siter
mushi Skrevet 26. Februar 2012 Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Så fine bilder, søte amiga Ser nesten huset mitt fra utsikten på munkholmen hehe. 1 Siter
Anette Skrevet 26. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Skjønne Amiga skjønn/gal Flotte bilder Anette Søte hunder også selvsagt Takk Fine bilder og kjempefine hunder! Takk Så koselige bilder! Ser ut som en herlig tur Jaa, er stamjordet vårt pleide å gå der hver dag når vi bodde hjemme, hundene ble helt tussette av glede av å få leke der igjen. Så fine bilder, søte amiga Ser nesten huset mitt fra utsikten på munkholmen hehe. hehe Nøtterøy Siter
Anette Skrevet 26. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Vear Jeg var på Vear hele lørdagen og litt av søndagen Svigers bor der + vennepar Siter
Anette Skrevet 26. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 26. Februar 2012 Digger Amiga jeg! Du er ikke den eneste 1 Siter
Recommended Posts