Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Dette tror jeg er hannhunden, var med en tispe også.

Men trenger kanskje ikke å nevne at han klippet fra han kom (kort tid etter oss ca. 09.00) og til han var i ringen, ca. 10.30 :P

Hunden var rimelig bustete og slik da han kom, og endte i den formen der :P

Skrevet

Denne var kraftig (sammenligna med Mozza) og flott, synes jeg! :)

Du vet at krøllene er rettet ut, sant? :lol: De ser mye kraftigere ut når de er fluffet opp. Men det ser ut til å være en hannhund, veldig nysgjerrig på hvem det er..

Skrevet

Du vet at krøllene er rettet ut, sant? :lol: De ser mye kraftigere ut når de er fluffet opp. Men det ser ut til å være en hannhund, veldig nysgjerrig på hvem det er..

Altså, bare så du veit det, så er jeg ganske dreven på bichon frisé-klipp og grooming, så jeg skjønner akkurat hvordan de har gjort det. :lol:
Skrevet

Altså, bare så du veit det, så er jeg ganske dreven på bichon frisé-klipp og grooming, så jeg skjønner akkurat hvordan de har gjort det. :lol:

Da skjønner du mer enn meg :P

• Like 1
Skrevet

I følge katalogen heter han Cimisa's For Your Eyes Only, åpen klasse. Det var visst også med en juniortispe :)

(og jammen meg hadde ræ*en min sneket seg med bak her også :innocent: )

Siri Eveline: Du tok ikke tilfeldigvis bilde av amstaffen som var føre disse i ringen?

Skrevet

I følge katalogen heter han Cimisa's For Your Eyes Only, åpen klasse. Det var visst også med en juniortispe :)

Siri Eveline: Du tok ikke tilfeldigvis bilde av amstaffen som var føre disse i ringen?

Takk! Juniortispa, har du navnet hennes også? :P

Skrevet

Javisst! Hun heter Cimisa's Busnel :)

Ok, kjenner til oppdretter. Hannhunden er en forhund, noe som forhåpentligvis forklarer hvorfor man trengte så mye klipp :P

Håper jeg...

Skrevet

Ok, kjenner til oppdretter. Hannhunden er en forhund, noe som forhåpentligvis forklarer hvorfor man trengte så mye klipp :P

Håper jeg...

Begge eies av samme person som også er del-oppdretter, står det iaf i katalogen. De er forøvrig hel-søsken fra (samme kombinasjon gjort 2 ganger).

Men dette finner du sikkert ut i dogweb også, jeg bare babler ;)

Skrevet

Begge eies av samme person som også er del-oppdretter, står det iaf i katalogen. De er forøvrig hel-søsken fra (samme kombinasjon gjort 2 ganger).

Men dette finner du sikkert ut i dogweb også, jeg bare babler ;)

Har ikke dogweb på Mob :P

Oppdretter er bror av en barndomsvennine, verden er liten :P Så jeg har snoket på hjemmesiden dems før og lagt merke til Hannhunden. Liker han, han er flott.

• Like 1
Skrevet

Det gjorde jeg dessverre ikke, var helt tilfeldig at jeg fikk tatt bilde av disse.. ellers har jeg bare litt fuglisser, ridgeback og dalmis :P

Er det stumpen din på det første bildet?

Er så gøy å ta bilder på utstilling og legge ut på sonen, for det sniker seg alltid en sonis inn i bildet uten at man vet det Hihi!

Skrevet

Er det stumpen din på det første bildet?

Er så gøy å ta bilder på utstilling og legge ut på sonen, for det sniker seg alltid en sonis inn i bildet uten at man vet det Hihi!

Ikke bare det første bildet egentlig :teehe:

Og ja, det sniker gjerne en sonis eller to i bakgrunnen hehe...